    From: Adam Adamaszek <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polerka szyby - warto?
    Date: Wed, 18 Aug 2010 03:36:21 -0700 (PDT)

    On 18 Sie, 12:25, "gucio" <d...@o...pl> wrote:
    > W trakcie deszczu, szczególnie nocą bardzo uciążliwa staje się jazda ze
    > względu (chyba) na porysowaną szybę. Gdy pracują wycieraczki pozostają na
    > szybie plamy woda, efekt jakby szyba była tłusta. Szyba oczywiście nie jest
    > tłusta. Myślę też że to nie jest wina zużytych wycieraczek. Chyba, że tak

    To nie wina rys, mam u siebie 11letnia, oryginalna szybe po bog wie
    ilu przejechanych kilometrach (na liczniku 200k) i takiego problemu w
    nocy nie ma. Rysy i odpryski sa, a woda ladnie schodzi.

    Umyj szybe, najpierw detergentem, pozniej przemyj denaturatem. Wymien
    wycieraczki.

    Jesli efekt nie zniknie, prawdopodobnie masz wyrobione sprezyny ramion
    wycieraczek - wtedy mozesz albo wymienic ramiona na nowe, albo
    probowac dobrac jakies sprezyny, ktore docisna ramiona mocniej.

    pozdr
    Adam