  • Data: 2012-09-12 19:20:17
    Temat: Re: Polerowanie plastikowych reflektorów
    Od: <1...@1...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg w <news:k2qehq$d79$1@node1.news.atman.pl>:

    > Nie zaskoczysz mnie - soczewki i H1 włożone odwrotnie. Tak, przegląd
    > przeszedł :>

    Mnie sie kiedyś udało H7 włożyć odwrotnie (nie wykręcałem reflektora
    (kluczyka 10 nie miałem, a nawet jakbym miał, to było ciemno i piź...),
    tylko ręką -- po włosku nacelowałem ;D), ale cosik mi migali, więc
    następnego dnia podjechałem do pierwszej z brzegu stacji uprawnionej do
    robienia przeglądów rejestracyjnych.
    No i wyjechałem bez ustawionych świateł, bo "się Panie nie da, masz pan
    nietypowy reflektor).

    W domu odkręciłem reflektor, obejrzałem dokładnie i okazało się, "nóżka"
    żarówki idealnie wpasowała się we wspornik osłony "krótkich", wszystko się
    pięknie zapięło. :)

    --
    'Tom N'