  • 211. Data: 2010-04-05 16:22:04
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D509DDCD96EBbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Jakas teza? Kraj urzedasów w krzywym zwierciadle?

    Nie wiem czy w krzywym zwierciadle? Polityka, wybory, powiązania generować
    mogą różne zachowania. Ameryka lat 30-tych. Tak też robili komuniści,
    faszyści.
    neelix

  • 212. Data: 2010-04-05 16:24:19
    Temat: Re: Policja mnie zatrzyma?a ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Apr 2010 15:14:20 +0200, neelix wrote:

    >Przecież protokołu na bieżąco nikt nie robił, chyba że jakieś slużby. Jeśli
    >pisały media, a są dziennikarze śledczy to nie warto zapytać?

    Tylko ze to wygladalo mniej wiecej tak:
    -gazety pisza ze zna pan pana YY
    -nie znam.
    -ale wszystkie gazety tak pisza, pan na pewno zna.

    J.

  • 213. Data: 2010-04-05 16:25:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    J.F. pisze:

    > Mozna by ewentualnie forsowac odebranie praw wyborczych osadzonym :-)

    A czy skazanie na odsiadkę, nie jest automatycznie pozbawieniem praw
    publicznych na okres tejże?
    Tak pytam, bo szczerze przyznaję, że się nie znam.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 214. Data: 2010-04-05 16:28:44
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Ale co - zabronisz im na siebie glosowac, czy nie bedziesz przyjezdzal
    > do wiezienia na kampanie ? :-)
    > Mozna by ewentualnie forsowac odebranie praw wyborczych osadzonym :-)

    To nie jest mój problem, bo ja z taką partią nie identyfikuję się. W każdej
    chwili jestem zdecydowany odciąć się od kogoś kto już nie zasługuje na
    poparcie. Co do praw wyborczych to jest chyba w jakichś okolicznościach
    pozbawienie praw publicznych. Więźniowie jako element nieobiektywny raczej
    powinni być wyłączeni z wyborów.
    neelix

  • 215. Data: 2010-04-05 16:54:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:

    > Niestety nic nie trzeba przeinaczać...

    Jeżeli tak, to wychodzi na to, że zwyczajnie nie rozumiesz słowa
    pisanego, a to mnie od dawna nie dziwi.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 216. Data: 2010-04-05 17:19:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A koniec koncow PO zrobilo dla przedsiebiorcow cos pozytecznego ?

    Słyszałeś kiedyś o niewidzialnej ręce rynku?
    Jak myślisz, co nas uratowało przed kryzysem?
    Interwencjonizm?

    Wiesz kto by spłacał długi który na sypanie z kasą z budżetu z tej okazji
    chciały zaciągać pisiory?
    Bezrobotni?

  • 217. Data: 2010-04-05 17:33:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Apr 2010 17:19:15 +0200, Cavallino wrote:

    >Słyszałeś kiedyś o niewidzialnej ręce rynku?

    Ale ja o innych rzeczach mysle. Uproszczono jakas procedure ?
    Zrezygnowano z zaswiadczenia ? Moze choc Prokurator Generalny oskarzyl
    jednego urzednika skarbowego za spowodowanie strat Skarbu Panstwa po
    urzedniczym czepialstwie i przegranej przed SA ? :-)

    Zeby choc na poczatku kadencji, jak ich Senat poganial "my nie ma my
    nad czym obradowac" odpowiedzieli "i bardzo dobrze, prawa powinno byc
    tylko tyle zeby czlowiek mogl to przyswoic, dziennik Ustaw powinien
    miec najwyzej 30 stron miesiecznie".

    >Jak myślisz, co nas uratowało przed kryzysem?
    >Interwencjonizm?
    >Wiesz kto by spłacał długi który na sypanie z kasą z budżetu z tej okazji
    >chciały zaciągać pisiory? Bezrobotni?

    No, akurat w Polsce ten kryzys mial umiarkowane podstawy to moze nie
    dziwne ze sie "uratowalismy". Rzad cos w ogole zrobil w tej sprawie
    oprocz obietnic placenia rat kredytow ?

    Ale jak juz kryzys powstal to wlasnie panstwowy interwencjonizm moglby
    byc rozwiazaniem. Skoro budowlancy sa bez pracy to panstwo powinno
    zamowic pare potrzebnych budow po niskiej cenie, a nie sie zastanawiac
    gdzie pozyczyc srodki na zasilki dla bezrobotnych.

    J.

  • 218. Data: 2010-04-05 17:38:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > No, akurat w Polsce ten kryzys mial umiarkowane podstawy to moze nie
    > dziwne ze sie "uratowalismy". Rzad cos w ogole zrobil w tej sprawie

    Przecież właśnie o to chodzi żeby nic przy gospodarce rząd nie mieszał,
    wtedy sama się będzie broniła.

  • 219. Data: 2010-04-05 17:51:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Apr 2010 16:28:44 +0200, neelix wrote:

    >To nie jest mój problem, bo ja z taką partią nie identyfikuję się. W każdej
    >chwili jestem zdecydowany odciąć się od kogoś kto już nie zasługuje na
    >poparcie.

    A on ci zrobi na zlosc i i tak na ciebie zaglosuje :-P
    Albo jeszcze darowizne na konto partii wplaci - i co, bedziesz
    wszystkie wplaty analizowal ?

    >Co do praw wyborczych to jest chyba w jakichś okolicznościach
    >pozbawienie praw publicznych.

    No ale skoro, jak sam piszesz, glosowali, to chyba nie zostali
    pozbawieni.

    >Więźniowie jako element nieobiektywny raczej
    >powinni być wyłączeni z wyborów.

    Dlaczego ? Siedzi taki np rowerzysta za pijanstwo, to czemu ma nie
    decydowac czy zyczy sobie zeby w przyszlosci rowerzystow nadal sadzac
    ?
    Posadzisz caly narod, i tylko czlonkowie jedynie slusznej partii beda
    mieli prawo glosu ? :-)

    J.

  • 220. Data: 2010-04-05 17:51:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Budzik pisze:
    (...)
    > teraz albo ty manimupulujesz, albo nie zrozumiałes.

    Widzisz, gdybyś miał więcej kontaktu z twórczością p47, to wątpliwości
    byś raczej nie miał. Teraz widzę p.m.s obrał chwilowo za cel swego
    trollowania.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.