  • 201. Data: 2010-04-05 06:42:21
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > Jadąc przepisowo bardzo często są problemy ze zmianą pasa. Kluczyki
    > powinni chować ci, którzy jadąc nieprzepisowo ową zmianę utrudniają lub
    > uniemożliwiają. To co proponujesz jest absurdalne.

    Ja nie mam problemów ze zmianą pasa. A jeśli w jakimś miejscu praktycznie
    wszyscy drastycznie łamią ograniczenie prędkości to jest ono niewłaściwe
    i należy je zmienic.

    --
    cokolwiek

  • 202. Data: 2010-04-05 10:53:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Cieszę się, ze się zgadzamy, iz jednak zabił!!

    teraz albo ty manimupulujesz, albo nie zrozumiałes.
    Nie ma znaczenia, czy zabił, czy nie. Znaczenie ma to, co powiedział
    Ziobro.
    Moim zdaniem nazwanie błedu lekarskiego "zabiciem" juz samo w sobie jest
    manipulacja. Z tego co pamietam, Ziobro odnosił sie do innych sytuacji
    (twierdzono, ze G. Zabił kogos, zeby było wolne łózko dla innego pacjenta)

    > Ale wczesniej to
    > "niezawisły" sad uznał, że pozostawienie przez niego chusty
    > chirurgicznej w sercu pacjenta (bo Mirosław G. sam nie skonczył
    > operacji, bo spieszył się na przyjecie imieninowe) i to, ze była ona w
    > sercu przez 2 tyg. nie ma zadnego związku ze zgonem pacjenta (na
    > powikłania pooperacyjne).

    sugerujesz, ze całą ta konferencja była spowodowana błedem lekarskim?
    Jedynym w Polsce? Jedynym wykrytym?

    > I niestety nie jest to, jak twierdzisz,
    > tylko prywatna sprawa dr G. ponieważ m.in. w związku z tym, jak się
    > okazało, w/w bezprawnym uniewinnieniem, skazano m.in. min. Ziobrę, a
    > także podniesiono cała kampanię oczerniająca zarówno jego, jak i
    > innych niemiłych obecnym władzom ludzi, czego odpryski widoczne sa do
    > dziś, także w twoim omawianym poście.

    Nie rozumiesz, ze Ziobrze dostało sie nie za to, czy miał racje, czy nie.
    Dostało mu sie za : ferowanie wyroków oraz działania majace odniesc
    polityczny skutek. Jezeli twierdzisz, ze bylo inaczej to ja koncze
    dyskusje, bo stwierdze, ze nawet ty nie wierzysz w to, co mowisz.

    > Po wpisaniu w Google chocby hasła "PO poparcie kryminaliści" masz
    > 7.630 wpisów. ;-)

    podoba mi sie taka argumentacja.
    Wiesz ile wyników dostae wpisujac p47 homoseksualista?
    Nawet na p47 zabił mam ponad tysiac. Nie chce cie obrazic - ale prosze o
    troche konkretniejsze dane, jezeli juz nimi sie posługujesz w argumentacji.

    > Ja cytowałem dane z kilku szczegółowych sprawozdań Państwowej Komisji
    > Wyborczej po kilku ostatnich wyborach, zarówno do sejmu, jak i
    > prezydenckich.

    mozesz podac linki do tych sprawozdan?

    > Jesli łaskawie zdefiniujesz, co to znaczy "nowocześniejszy"
    > ;-))

    młodszy, wyształcony w nowszych czasach, rozumiejacy zmieniacy sie swiat,
    te wszystkie ynternety, gospodarki rynkowe itp.
    Jak nie wiedziałes, o co mi chodzi, mogłes dopytac. Mogłes tez odpowiedziec
    na czesc o lepiej wyksztyałconych.

    > Mając jedno i drugie (tj 2 doktoraty i ponad 60 lat) uważam, że
    > stawianie podobnych pytań ma mały sens;-)

    a jednoczesnie widzisz go w pisaniu o kryminalistach... hmm...

    > Uwazam także, że z tych dwojga bez wątpienia to doświadczenie życiowe
    > lepiej uodparnia na manipulacje i rozmaite socjotechniki.
    > Także doświadczenie życiowe daje wskazówki, jak wykorzystywac
    > posiadane wykształcenie, dla jakich celów, do czego warto dążyć.
    > Wykształcenie samo w sobie jest oczywiście ważnym, ale tylko jednym z
    > narzędzi do osiągania celow życiowych.

    Rozmawiajac ze starszymi osobami, widze dokładnie cos innego.
    Tez maja swoje obawy, sa dokładnie bardziej podatni na socjotechniki,
    wierza w to, co w wiadomosciach. Zdecydowanie wyształcenie daje tu ta wazna
    odrobine sceptycyzmu.

    > Wykształcenie, a nawet ogólniej, inteligencja wcale samo w sobie nie
    > okreslają wartości człowieka, czego przykładem może byc np.
    > niewątpliwie b. inteligentny i gruntownie wykształcony niejaki Herr Dr
    > J. Goebbels.

    to jest dopiero manipulacja.
    ty tak celowo, czy taki masz styl rozmowy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 203. Data: 2010-04-05 15:14:20
    Temat: Re: Policja mnie zatrzyma?a ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Koledzy moga uznac ze niezaleznie od wypowiedzi przed mediami
    > prokuratura ma sie w koncu nauczyc dobrej roboty i skladac wnioski
    > dobrze uzasadnione, a nie palcem na wodzie PiSane.

    Prokuratura w pewnych okolicznościach roboty nawet zacząć nie może. Może ja
    śnię, ale prokuratura dzisiaj w innych rękach więc może nie chce zaczać?

    > To tak jak jeden z poslow z komisji sledczej do hm .. swiadka ?
    > Podejrzanego ?
    > "Panie XX, ale gazety pisaly ze pan zrobil/zna/spotkal .... "

    Przecież protokołu na bieżąco nikt nie robił, chyba że jakieś slużby. Jeśli
    pisały media, a są dziennikarze śledczy to nie warto zapytać?
    neelix

  • 204. Data: 2010-04-05 15:16:36
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D5092531B866budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > a co ma piernik do wiatraka?
    > Czepiam sie twojego uogolnienia: mlodzi wybrali PO.
    > A moze napisz - przedsiebiorcy wybrali PO?
    > Naprawde jest tak, ze do 25 roku zycia wygrało PO, a po 25 PiS?

    Przedsiębiorców było za malo, by wybrać. Oni mogli tylko zagłosować. Szalę
    niespodziewanie przechylili młodzi więc odpowiedzialnośc spada na nich.
    neelix

  • 205. Data: 2010-04-05 15:54:39
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:04042010.09535E1D@budzik61.poznan.pl...

    > A kontynuujac twój tok rozumowania - wazniejsze jest doswiadczenie zyciowe
    > niz wykształcenie?

    W przypadku młodego ważniejsze. Wąskie wykształcenie to zbyt mało do
    podejmowania decyzji ciążących na cały kraj. Trzeba znać tego kogo się
    wybiera i wybierać nie dlatego, że ładnie obiecuje i jest taki słodki w
    mediach tylko na podstawie tego co robił przez ostatnie 20 lat.
    neelix

  • 206. Data: 2010-04-05 16:11:19
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > No ale co zrobisz skoro mamy wolne wybory ?
    > Zapowiesz podwojenie kar tym co juz siedza ?
    > Czy moze wystarczy opodatkowac telewizory w celach ? :-)

    Ja nie mam pretensji do jakichś tam wyrzutków, że głosują na tego czy tego.
    Ich głos jednak wystawia świadectwo moralności danej partii. :-) Jeśli u
    kolegi zaczynają schodzić się różne męty to każdy ceniący się człowiek
    przestanie tam zaglądać.
    neelix

  • 207. Data: 2010-04-05 16:15:21
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Ja nie mam problemów ze zmianą pasa. A jeśli w jakimś miejscu praktycznie
    > wszyscy drastycznie łamią ograniczenie prędkości to jest ono niewłaściwe
    > i należy je zmienic.

    To nie ma żadnego znaczenia. Jeśli łamane są ograniczenia to masz problem,
    albo łamiesz tak jak inni i wtedy nie masz problemów. No chyba że się
    teleportujesz z pominięciem pasa, na który nie da się bezpiecznie wjechać .
    neelix

  • 208. Data: 2010-04-05 16:16:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Apr 2010 16:11:19 +0200, neelix wrote:

> [...]
    >Ich głos jednak wystawia świadectwo moralności danej partii. :-) Jeśli u
    >kolegi zaczynają schodzić się różne męty to każdy ceniący się człowiek

    Ale co - zabronisz im na siebie glosowac, czy nie bedziesz przyjezdzal
    do wiezienia na kampanie ? :-)

    Mozna by ewentualnie forsowac odebranie praw wyborczych osadzonym :-)

    J.

  • 209. Data: 2010-04-05 16:18:07
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D509E2FF94B2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Czyli najlepiej jakby w danym kraju nie było bogatych?
    > Nie widzisz wspolnego interesu?

    Co nam z bogatych, którzy nie robią dla naszego kraju tylko dla swojego
    środowiska, którzy robią przekręty, korumpują itd ?

  • 210. Data: 2010-04-05 16:21:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Apr 2010 15:16:36 +0200, neelix wrote:
    >Przedsiębiorców było za malo, by wybrać. Oni mogli tylko zagłosować. Szalę
    >niespodziewanie przechylili młodzi więc odpowiedzialnośc spada na nich.

    A koniec koncow PO zrobilo dla przedsiebiorcow cos pozytecznego ?

    J.