eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-14 18:50:34
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Śląski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 10.05.2018 o 16:30, J.F. pisze:

    >Takiemu DeMobilowi zajęło to kilka lat - najpierw przez kilka lat
    >nikt nie przejmował się odejściami klientów, głównie do Playty. [...]
    > Niestety operatorem tej wielkości steruje się podobnie łatwo i
    > dynamicznie jak załadowanym do pełna wielkim kontenerowcem. Żeby
    > zmienić kierunek trzeba czasu i wysiłku, a żeby zawrócić ze złej
    > drogi dodatkowo od groma miejsca.

    Ale zarzad powinien sobie z tego zdawac sprawe i reagowac na male
    drgniecia slupkow :-)

    > A na rynku za wiele miejsca nie ma - nasycenie usługami OIDP
    > przekracza już 100%.

    Ano. Nadal jednak wiele milionow tych komorek jest potrzebnych, i
    klient jak sie wk* na operatora, to zmieni.

    >BTW - jakiś czas temu rozmawiałem dyrektorem oddziału PKO BP, gdzie
    >mam konto firmowe z subkontami dla klientów. Pytam się, dlaczego tam
    >na dole (sala operacyjna dla 'Kowalskich') jest zawsze taki tłum. A
    >facet mi na to: bo nasz oddział pełni również funkcje towarzyskie:
    >przychodzą sobie babcie, dziadki a czasem zwykli ludzie i sprawdzając
    >saldo rachunku (sic!) u konsultan(ta/tki) opowiadają np. historie
    >swoich dzieci. Druga

    Jesli pan derektor chcial Cie zbyc, to zgrabnie to zrobil, jesli
    jednak naprawde tak mysli ... a zszedl na dol popatrzec ?
    Naprawde tak duzo tych staruszek, co sobie przyszly stan konta
    sprawdzic i wychodza ?
    Czy nie wychodza, bo opowiadaja ...

    >ważna funkcja oddziału banku to... darmowy szalet publiczny. Ponieważ
    >oddział jest przy ruchliwej ulicy, 80% wchodzących do środka stanowią
    >interesanci do kibla.

    Ale ci interasanci kolejki do okienek nie robia ...

    >U wielkich operatorów infolinia jest swoistym zabezpieczeniem przed
    >atakiem hałastry, tudzież ludzi starych, którzy są samotni i za
    >wszelką cenę szukają kontaktu z kimkolwiek, albo rypie ich demencja.

    No nie wiem. A moze chca zadzwonic i op*, ze juz drugi tydzien telefon
    nie dziala ?
    Choc po prawdzie to szybkosc napraw sie bardzo polepszyla w TP, a w
    komorkach ... a to bardziej skomplikowana sprawa, to i musi potrwac
    :-)

    >Ja też mam takie przypadki, że starzy ludzie dzwonią, że telefon mają
    >nieczynny, a tymczasem właśnie z niego dzwonią.
    > Albo, że telewizja nie działa, po czym okazuje się, że telewizor nie
    > jest włączony do prądu. Każda taka rozmowa to minimum 15-20min.
    > czasem dłużej. W wielkiej skali - nie do opanowania, bo infolinie
    > musiałyby mieć tysiące operatorów na drucie, więc trzeba stosować
    > 'mechanizmy obronne.' Rykoszetem dostają normalni ludzie, którzy
    > czasem muszą zadzwonić i coś załatwić.

    Ale przeciez ten mechanizm obronny nie wyeliminuje takiej staruszki z
    wylaczonym TV.
    Dalej bedzie dzwonila az sie w koncu dodzwoni.
    No chyba, ze kogos z rodziny wezwie i poprosi o pomoc.

    Moze jednak za duze oszczednosci, jakby bylo ich wiecej i z dobra
    lista pytan, to by staruszke obsluzyli w 2 minuty.

    J.