eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-14 23:24:26
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 14.05.2018 o 18:36, J.F. pisze:

    > Niewlasciwa obsluga klienta, utrudnienie zgloszenia uszkodzen - od tego sa.

    E-tam. IMO od zgłoszenia do podjęcia czynności minimum rok czasu, potem
    decyzja, odwołanie, odwołanie od odwołania, może jakaś kara, zaskarżenie
    kary, innymi słowy 3-4 latka jak z bicza strzelił, bez żadnej gwarancji
    efektu.

    BTW, czy wiecie ile ze spektakularnych wielomilionowych kar nałożonych
    przez Streżyńską na TP a potem Orange zostało zapłaconych? Niewiele. Od
    większości Orange *skutecznie* się odwołał, zaskarżył i wygrał.

    --
    Ślązak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: