eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!85.12.16.68.M
    ISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
    segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
    <5af4525d$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
    <pd63c2$ghe$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <5af9bb23$0$675$65785112@news.neostrada.pl>
    <pdcuqb$9im$1@sunflower.man.poznan.pl>
    Date: Wed, 16 May 2018 21:19:29 +0200
    Message-ID: <1kwkhwu2uy9ra.12kltxhp3b3x4$.dlg@40tude.net>
    Lines: 29
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1526498357 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31361 82.143.187.50:54984
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2191
    X-Received-Body-CRC: 2615085260
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241173
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 14 May 2018 23:24:26 +0200, Tomasz Śląski napisał(a):
    > W dniu 14.05.2018 o 18:36, J.F. pisze:
    >> Niewlasciwa obsluga klienta, utrudnienie zgloszenia uszkodzen - od tego sa.
    >
    > E-tam. IMO od zgłoszenia do podjęcia czynności minimum rok czasu, potem
    > decyzja, odwołanie, odwołanie od odwołania, może jakaś kara, zaskarżenie
    > kary, innymi słowy 3-4 latka jak z bicza strzelił, bez żadnej gwarancji
    > efektu.

    Ale polepszanie moze sie zaczac juz po pierwszym pismie.
    Poza tym jak myslisz, czego sie bardziej przestrasza - pisma z UOKiK,
    czy grozby od klienta "bo zmienie operatora" ?

    Gdzies tam jeszcze jest kwestia finansowa, ja sie moge sadzic o 50 zl,
    ale pewnie nie bede, urzad moze miliard kary przywalic.


    > BTW, czy wiecie ile ze spektakularnych wielomilionowych kar nałożonych
    > przez Streżyńską na TP a potem Orange zostało zapłaconych? Niewiele. Od
    > większości Orange *skutecznie* się odwołał, zaskarżył i wygrał.

    Ale poprawili poruszane kwestie ? Bo moze interwencja byla jednak
    skuteczna.
    Poza obecnym izolowaniem klienta od czlowieka, to Orange dziala imo
    calkiem dobrze.



    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: