eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
    segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Date: Wed, 26 Dec 2018 21:13:20 +0100

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Wtedy jeszcze pani z BOKu wiedziała, co to jest centrala!

    A może im się po prostu chciało?

    > Mam wrażenie, że konsultanci teraz nie mają bladego pojęcia na temat
    > sprawy, co do której mają się wypowiedzieć. Jeżeli coś odrobinę wykracza

    Mam też takie wrażenie, zwłaszcza, jak mnie paru kutafonów zwodziło (see
    wątek o moim wkurwieniu na UPC, nie minęło mi, gdybym mial przyzjaciela
    adwokata, to bym załatwił na koszt UPC pełną opiekę nad mamą, a sam mógłbym
    normalnie chodzić do pracy, zamiast kombinować)

    > poza utarte schematy (czyli chyba opcje z komputerka) to sprawy nie
    > posuniesz bez wielkiej awantury i długiego czasu.

    Pewnie nie nauczony "intuicji", że jak czegoś nie umie, nie wie, to nie
    kombinuje, jakby konia walił, tylko zwyczajnie, mówi, że jego kompetencje
    się kończą, ale prosi o podanie namiaru na siebie, lub o telefon później,
    jak komuś przekaże sprawę, czy czegoś się dowie. Babka z POK-u w
    Promenadzie, w ok. pół godziny dała radę załatwić to, czego dwóch
    konsultantów na infolinii nie poradziło sobie... albo raczej poradzić nie
    chciało. Siusiaki... Jej się po prostu chciało doprowadzić sprawę do końca,
    mimo zdziwienia, jakei wyraziła, gdy jej opowiedziałem, co mi powiedzieli
    konsultanci.
    Ja, wietrząc, że coś jest nie-halo, jakoś doprowadziłem sprawę do finału, po
    skojarzyłem kilka absurdów i jakoś się ich pozbyłem. Ale osoba starsza,
    która czesto nie ma w technikaliach takiej siły przebicia (ja też wielkiej
    nie mam, staram się inaczej rozplątywać takie zagadki) i wiedzy, aby się
    użerać z operatorem. Który pewnie z klucza wali, że jak ci internet nie
    chodzi, to zresetuj komputer, czy przeinstaluj system, choć spotykałem się
    też z drugiej strony, gdy konsultant naprawdę wiedział, co w danej sytuacji
    wykonać należy.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.