  • 161. Data: 2013-04-07 00:18:51
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 06.04.2013 22:55, szufela wrote:

    > Nie skad, to wskazuje jak to jest bezpiecznie. Wszak to 3 jedyne
    > zdarzenia w ostatniej 5latce w Polsce:)

    Takie zdarzenia są medialne, więc skoro szybko szukając nie znalazłeś
    nowszych to imo świadczy o tym, że nie ma ich tak dużo. Nawet 333 takie
    zdarzenia przez ostatnie 5 lat to mało. Mówimy o kraju z blisko 40
    milionami ludzi, więc to by się nadal aproksymowało do "nie zdarza się".

    To, ze w prawie każdym losowaniu ktoś wygrywa w lotka dużo kasy nie
    znaczy, że powinieneś zacząć się zastanawiać co zrobić z tymi
    pieniędzmi. Dokładnie tak samo to, że raz na jakiś czas ktoś zostanie
    obrażony, opluty czy zabity nie znaczy, że powinno cię to jakoś kłopotać
    - chyba, że uważasz paranoję za coś dobrego.

    > Tylko kto tu jest oderwany od rzeczywistosci ?

    To kiedy będzie dla ciebie bezpiecznie?

    Michoo

  • 162. Data: 2013-04-07 00:24:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W średniowieczu gdy za kradzież odcinano rękę od razu to nikt nie kradł,
    > prawda?

    Zapraszam na pl.soc.prawo gdzie równiez pojawiały się takie mądre
    porównania do średniowiecza i innych podobnych nam czasów...
    Bo od tego czasu to nic się nie zmieniło...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 163. Data: 2013-04-07 00:36:02
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 06.04.2013 22:51, Krzysztof 45 wrote:
    > Co zrobisz gdy pod sklepem taki jeden z drugim chłystek zagrodzi
    > przejście i powie wyskakuj z kasy i zakupów?

    Zależnie od tego jak wygląda dokładnie sytuacja albo sobie pójdę, albo
    go ominę - baranieją na to zazwyczaj, to po pierwsze. Z bliska
    ewentualny atak jest znacznie słabszy i łatwiejszy do skontrowania - to
    po drugie.

    > A drugi dla animuszu pośle
    > flegmę w Twoją stronę?

    A co TY zrobisz?

    Bo tak - zaczniesz się z nimi szarpać to jeszcze ktoś ci sprzeda kosę,
    albo jebnie flaszką/tulipanem. Zaczniesz się z nimi obrażać to eskaluje
    do szarpaniny i patrz punt 1. Zajebiesz z zaskoczenia na tyle mocno,
    żeby zneutralizować zagrożenie to jeszcze cię spróbują ujebać za pobicie
    (nagle pójście "na psy" przestaje być afrontem) albo wrócą do ciebie z
    kilkoma kumplami.

    Michoo

  • 164. Data: 2013-04-07 00:47:19
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 06.04.2013 23:54, t? wrote:

    > No tutaj, to już pojechałeś, myślisz, ze będzie czekał z Tobą na nią
    > przez pół godziny?

    Po pierwsze jak wynika z zalinkowanego przez kogoś artykułu policja dość
    szybko i sprawnie zareagowała na obrażanie hindusa.

    Po drugie - nie, ale mam wtedy _prawo_ go zatrzymać do czasu przybycia
    służb.

    Sklepiesz takiego to jeszcze możesz skończyć ze sprawą o pobicie,
    zadzwonisz to albo się nim policja zajmie i masz problem z głowy, albo
    możesz mu sprawić tak upragniony przez niektórych "słuszny oklep" i być
    krytym prawnie. No i dzwoniąc zwiększasz swoje szanse w wypadku gdyby
    przyszli kumple albo gostek wyjął kosę.

    Michoo

  • 165. Data: 2013-04-07 12:47:21
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-04-06 22:01, masti pisze:

    > czyli zabrania posiadania broni? bo ona zdecydowanie wkracza w zycie
    > innych. Placzesz się w zeznaniach

    posiadanie broni? wkracza???
    posiadanie mięśni też?

    jeżeli masz ochotę to dyskutujmy, ale rzeczowo.
    BTW. widzę, że "kowinista" to ostatnio łatka, którą się przylepia z byle
    powodu, w celu deprecjacji dyskutanta.
    trzeba chyba rozszerzyć prawo Godwina. ;-)

  • 166. Data: 2013-04-07 12:54:16
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-06 23:38, masti pisze:

    > Ty za to jak Chuck Norris walnąłeś ich z pół obrotu kładąc pokotem. Czy
    > może dałeś się pobić?

    Mówię kiedyś jednemu gnojkowi by nie mył mi szyb (na skrzyżowaniu) ten
    się upiera. Otwieram drzwi i głośno jeszcze raz stwierdzam że nie. A ten
    gnój odchodząc opluł mi tylną szybę. Myślał że odjadę bo zielone sie
    zrobiło.
    Włączyłem awaryjne i puściłem się za nim. Jak go dochodziłem, tak go
    złapałem za szmaty na plecach że oddech stracił na chwilę, potem
    docisnąłem do ziemi i się zeszczał. Nic więcej nie robiłem.

    To było na krzyżówce przez którą często przejeżdżam. Oni, a ich kilku
    tam zawsze poluje na mycie, już nigdy nie podchodzili do mojego auta.
    Jeszcze jedno. Straż Miejska jest bezradna w stosunku do nich, lub ma to
    w dupie. Zgłaszałem kilka razy, bez efektu.

    Masz lepszy sposób od mojego, po za płaceniem im za coś czego nie
    chcesz?
    Jak nie, to przestań już pierdolić bo nie dobrze się robi.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 167. Data: 2013-04-07 13:01:49
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-06 23:14, masti pisze:

    > nic nie potrafisz zrozumieć. Jest jeszcze świat normalnych ludzi.

    Normalność mierzona Twoja miarką bierności. W dupie mam taka normalność.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 168. Data: 2013-04-07 13:22:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 07 Apr 2013 12:54:16 +0200, Krzysztof 45

    > złapałem za szmaty na plecach że oddech stracił
    > na chwilę, potem docisnąłem do ziemi i się zeszczał.
    > Nic więcej nie robiłem.

    ROTFL

    --
    Pozdor Myjk

  • 169. Data: 2013-04-07 15:24:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 12:54:16 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

> [...]
    > złapałem za szmaty na plecach że oddech stracił na chwilę, potem
    > docisnąłem do ziemi i się zeszczał. Nic więcej nie robiłem.

    ty masz po prostu problem z kontrolą agresji. Pomijam, że zablokowałeś
    skrzyżowanie łamiąc PORD. Pomijam jakbyś się zdziwił gdyby po powrocie
    okazało się, że ktoś Twoim wypieszczonym autkiem po prostu odjechał.

    Odpowiesz czy masz zamiar pobić wszystkich, którzy na Ciebie krzywo
    patrzą?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 170. Data: 2013-04-07 15:25:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 12:47:21 +0200 osobnik zwany nazgul
    napisał:

    > posiadanie broni? wkracza???
    > posiadanie mięśni też?

    czyli mogę Cię zastrzelić? Bo to przecież nic takiego. Każdy ma wbudowany
    pistolet.