  • Data: 2019-09-17 06:31:46
    Temat: Re: Pomoc dla policjantów z Gogolina
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.09.2019 o 21:47, RadoslawF pisze:

    > Kiedy to ciebie pojebało i to dosyć mocno.
    > Za każdym razem jak nie masz argumentu to robisz uniki
    > w stylu "podaj podstawę prawną" czy "podaj link".

    Jprd.

    "> A niby czemu muszą?

    Kiedyś był przepis nakładający obowiązek uzyskania zeznania
    obu stron. Już go nie ma? "

    Ty się powołujesz na przepis (zwłaszcza nie wiadomo czy jeszcze
    istniejący), ty dajesz źródełko do oceny, a nie ja sobie szukam co ty
    miałeś na myśli (być może nawet miałeś rację, ale moim zdaniem nie i coś
    sobie uroiłeś - wtedy miałbym znaleźć nieistniejący przepis, co zawadza
    o czajniczek russella ). Twoje oświadczenie, ze kiedyś był i może jest
    jest dla mnie równie wartościowe jak oświadczenie, że ziemia jest płaska.

    --
    Shrek