  • 21. Data: 2009-12-23 22:05:51
    Temat: Re: Pompa do cieczy
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Co to ma byc - podajnik zacieru do kociolka ?
    > Czy filtrowanie ?

    Filtrowanie. Juz kupilem metrowa rure 3/4 cala, metrowke, 2 nyple
    do wspawania, 2 zakretki i rureczke 12mm. Calosc 66 pln.
    Teraz slusarz to wszytko klei do kupy, bo ja spawac nierdzewki nie umiem.

    Bedzie to dzialac tak (bedzie stac pionowo):
    ----------------------
    ---|..piasek........ |--- <---doplyw
    ----------------------

    Jeden koniec odkrecam, sypie piasek/zwirek odpowiedniej granulacji
    (jakis bialy kwarc), zatykam filtrem bibulkowym/wata i zakrecam.
    Jezeli bedzie sciekac grawitacyjnie i przesaczy sie przez zloze piasku, to
    cool,
    a jak nie - to pompka.
    Rurka jest dosyc gruboscienna, 2-3 atm. wytrzyma na pewno.

    Nawet najoporniejsza nalewka poslodzona miodem musi wyjsc czysciutka jak lza
    po przejsciu metra piachu. Ale mam nadzieje, ze 2-3 cm bedzie wystarczajacym
    filtrem.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 22. Data: 2009-12-23 22:07:37
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Filtrowanie. Juz kupilem metrowa rure 3/4 cala, metrowke,

    3/4 cala to dużo za mało. Tak ze 2 cale będzie dobrze.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 23. Data: 2009-12-23 22:11:05
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > po przejsciu metra piachu. Ale mam nadzieje, ze 2-3 cm bedzie wystarczajacym

    Będzie miała taka ziemisty posmak.
    A o węglu aktywowanym nie pomyślałeś?
    ;-)

    zyga

    --
    --force --nodeps --all

  • 24. Data: 2009-12-23 23:15:19
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Agent 0700 pisze:

    > Spuść ich na drzewo, samo nie mogą zrobić tylko brać? pasożyty jedne

    ee tam zaraz brac ;) raczej "dostać-kupić" a nie tam brać ;)
    --
    venioo

  • 25. Data: 2009-12-23 23:18:36
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:
    > Będzie miała taka ziemisty posmak.
    > A o węglu aktywowanym nie pomyślałeś?
    > ;-)

    Wegiel to bedzie potrzebny konsumentom jak cos nie wyjdzie :P

    --
    venioo

  • 26. Data: 2009-12-24 06:56:53
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > alkohol
    > etylowy, 90%)
    > - moc do 50 W
    > - wydajnosc regulowana, ale wystarczy kilka litrow na godzine
    > - cisnienie do 2 atmosfer
    >
    > jezeli ktoz zna cos takiego, to bardzo bym poprosil o namiar.
    > Jezeli ktos ma na mysli jakas pompke akwariowa, to poprosze o nazwe/typ,
    > zebym wiedzial, za czym googlowac.
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online

    Według mnie idziesz złą drogą. Do filtrowania takich płynów używa się filtrów
    tkaninowych. Na Jaracza po prawej stronie za Uniwersytecką jest firma
    produkująca takie tkaniny. Zamiast pompki użyj kega, bo go masz, i sprężarki od
    starej lodówki pracującej jako pompa próżniowa. Dlaczego nie chcesz uzyć
    preparatu o nazwie Klarowin? Do tego on jest, działa bez pompek, filtrów. Tylko
    nie pisz że to jakaś chemia bo przez rok Ci nie odpiszę na żadne pytanie.

  • 27. Data: 2009-12-24 09:48:09
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > 3/4 cala to dużo za mało. Tak ze 2 cale będzie dobrze.

    Przy filtrowaniu malych ilosci byly by zbyt duze straty -
    za duzo wsiakalo by w piasek :)

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 28. Data: 2009-12-24 09:49:25
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Będzie miała taka ziemisty posmak.

    Chyba nie... Piasek bedzie na pewno kilkakrotnie wygotowany.

    > A o węglu aktywowanym nie pomyślałeś?
    > ;-)

    Ja chce filtrowac nalewki, a nie kiepsko przedestylowany spirytus.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 29. Data: 2009-12-24 09:52:46
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Według mnie idziesz złą drogą. Do filtrowania takich płynów używa się
    filtrów
    > tkaninowych. Na Jaracza po prawej stronie za Uniwersytecką jest firma
    > produkująca takie tkaniny.

    Dzieki, sprawdze to.

    > Zamiast pompki użyj kega, bo go masz, i sprężarki od
    > starej lodówki pracującej jako pompa próżniowa.

    A nie 'zapadnie sie' ten keg do srodka ?

    > Dlaczego nie chcesz uzyć
    > preparatu o nazwie Klarowin?

    Bo nie wiem, co on klaruje :) Nie wiem, na jakie czastki dziala.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 30. Data: 2009-12-24 12:03:24
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online

    Róg Wólczańskiej i Struga jest drogeria. Kup sobie w niej klarowin i wypróbuj.
    Opakowanie kosztuje tyle co odpalenie samochodu. Jak Ci się nie spieszy to
    opakowaniem ze sto litrów sklarujesz. Klarowin to naturalny koagulant. Jakaś
    zmielona skała. Wypróbuj na litrze. Jak się nie będzie nadawał to podstawowy
    składnik odzyskasz bo masz cudowną rurę. Bańka wytrzyma na 100% podciśnienie
    jakie zrobi sprężarka od lodówki.