    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pompa paliwa jak sprawdzić
    Date: Tue, 23 May 2017 18:11:33 +0200

    W dniu 22.05.2017 o 20:55, Lewis pisze:
    > Każdy od siebie dopisuje oddzielne historie a ja zapytam jakie to
    > dokładnie auto i z jakim dokładnie silnikiem.
    > Co do pompy w jednym jest i chodzi 1s po przekręceniu kluczyka w innym
    > 8s w innym z minutę, jeszcze inny sprawdza ciśnienie jakie jest na
    > filtrze i jak jest optymalne to wcale jej nie odpala a z kolei jeszcze
    > inne nie ma wcale elektrycznej pompki i ma taką ręczną gruszkę w okolicy
    > filtra paliwa itp itd... tak więc nie więdząc o czym piszemy, każda
    > porada jest warta tyle samo - nic.
    Ja tu piszę o ogólnej zasadzie i o tym, że komputer nie jest panaceum na
    całą diagnostykę.
    Ty piszesz o różnicach między autami, a to tak, jakby lekarz miał
    inaczej badać Kowalskiego, a inaczej Nowaka.
    Sprawdzenie zasilania za pomocą żarówki może się komuś wydawać nieco
    prymitywne, ale dało efekt, jakiego nie dały dwa komputery.
    Jacek