  • Data: 2017-05-15 15:18:56
    Temat: Re: Pompa perystaltyczna, jak dostroić wydajność?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.05.2017 o 08:56, Konrad Anikiel pisze:

    > A to ci!
    >
    > Ale ja tu widzę jeszcze inny problem. Rozrzut wydajności Twoich pompek spowodowany
    jest rozrzutem wielu wymiarów/własności w tych pompkach.
    Wszystko to racja, ale ja mam uproszczone zadanie, bo urządzenie to ma
    pracować tylko przy jednej dawce (według normy, a norma to święta rzecz ;-)
    Dlatego mogę sobie pozwolić na pewne uproszczenia i sterować czasem.
    Na razie udało się na silniczkach DC uzyskać powtarzalność i dokładność
    +/- 0,5% (norma dopuszcza 1). Liczę na to, że silniki synchroniczne
    dadzą lepszą powtarzalność i że nie będę musiał dokształcać się z
    enkoderów i temu podobnych "czarów".
    Jacek