eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPonowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale? › Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
  • Data: 2016-05-23 23:25:14
    Temat: Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-05-23 o 14:58, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy którykolwiek z operatorów stacjonarnych oferuje ponowne
    > wybieranie numeru (czy po prostu połączenie z numerem aktualnie
    > zajętym) po sygnale zajętości?


    Nie zetknąłem się u żadnego z tych operatorów, z którymi miałem do
    czynienia, ale onegdaj pracowałem w dużym centrum biurowym, gdzie była
    własna centrala telefoniczna posiadająca taką funkcję:
    1. Dzwonię, a tu "zajęte"
    2. Wykręcam numer odpowiedniej usługi, i odkładam słuchawkę.
    3. Po pewnym czasie centrala oddzwania, i łączy mnie z owym numerem.

    W praktyce to nie do końca się sprawdzało, zdaje się że dlatego (nie
    jestem pewien), że połączenie tak realizowane - nie było "rozpoznawane":
    kto i dlaczego do diaska dzwoni??! ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: