eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPonowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale? › Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
  • Data: 2016-06-01 14:22:29
    Temat: Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Różnica m.in. taka, że "Twoja" centrala musi wykonać ponowną próbę połączenia, i znów
    trafi na zajęty, lub nie.
    Centrala wzywanego numeru mogłaby sama kolejkować chętnych (no powiedzmy 2-3
    pierwszych).
    Inna sprawa, że gdy wzywany numer przestaje być zajęty, to dla odmiany wzywający może
    stać się zajęty.
    No pętla Panie ;-))
    Ale komórkowce to rozwiązują przez "możesz pozostać na linii" lub przez sms-a o
    zwolnieniu numeru.

    PS. Chyba miałem kiedyś w firmie podobną do Twojej centralkę i problem był podobny:
    myślałeś, że to do Ciebie dzwonią, a nie że to Ty dzwonisz ;-)


    -----
    > Nie zetknąłem się u żadnego z tych operatorów, z którymi miałem do czynienia, ale
    onegdaj pracowałem w dużym centrum biurowym, gdzie była własna centrala telefoniczna
    posiadająca taką funkcję:
    > 1. Dzwonię, a tu "zajęte"
    > 2. Wykręcam numer odpowiedniej usługi, i odkładam słuchawkę.
    > 3. Po pewnym czasie centrala oddzwania, i łączy mnie z owym numerem.
    > W praktyce to nie do końca się sprawdzało, zdaje się że dlatego, że połączenie tak
    realizowane - nie było "rozpoznawane": kto i dlaczego do diaska dzwoni??! ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: