  • Data: 2019-06-18 12:11:21
    Temat: Re: Porównywanie liczb, double float
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    ..
    On Tue, 18 Jun 2019 01:33:06 +0200, Piotr Wyderski wrote:

    >Coś mi to pachnie uczelnianą propagandą.

    >Mi zdarzyło się obserwować efekt całkiem odwrotny: samouk i magister
    >łeb
    >w łeb. Nagle problem. Samouk, nauczony życiem, zaparł się i zrobił -
    >wszak sam doszedł z A do B, więc samodzielna droga z B do C to żadna
    >nowość, tylko kwestia czasu żeby zrozumieć i wykombinować co i jak.
    >Magister natomiast tylko wytrzeszcza oczy i z rozbrajającym wzrokiem
    >mówi
    >"ale tego na studiach nie było".

    No coz, trzeba by szczegoly. Bo w informatyce:
    -na studiach pewnie o tej arytmetyce zmiennoprzecinkowej bylo, samouk
    mogl ominac.
    -na studiach moze cos byc np o wydajnosci algorytow, samouk zrobi
    program liczacy latami,
    -na studiach podaja pare ciekawych algorytmow, ktore sie moga przydac,
    samouk ich nie zna.
    -na studiach czasem podaja pare ciekawych metod do problemow,
    samoukowi pozostaje dobieranie w ciemno

    >Z mojego doświadczenia wynika, że te wszelkie magistry od IT lepiej
    >spożytkowaliby czas poza studiami - np. w wojsku. Nauczyliby się
    >przynajmniej dyscypliny i samozaparcia. A tak to przychodzą jak
    >błędne
    >sieroty do pierwszej roboty i zagubieni bo mamy nie ma a świat jest
    >dla
    >nich nagle taki zły niedobry.

    A to nie wiem - co jak co, ale studenci informatyki powinni troche
    programow na studiach napisac, i juz w pierwszej robocie nie powinni
    byc tacy zieloni.
    A student elektroniki nagle sie dowiaduje ze musi wyprodukowac
    certyfikat CE :-)
    A taki student medycyny to co - troche trupow pokroil :-)

    Akurat gadalem ze stomatologiem - mlodzi nie potrafia rwac zebów, bo
    teraz sie juz mało rwie, ratuje sie gdy tylko mozna, i nie ma jak
    cwiczyc :)

    J.