  • Data: 2016-12-03 16:39:41
    Temat: Re: Posluchajta Bary Lajta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.12.2016 o 12:36, Tomasz Pyra pisze:

    > Dzięki temu można by kupić polisy z różnym udziałem własnym, nawet w
    > zależności od okoliczności zdarzenia itp.

    Ciekawy pomysł, ale myślę, że te z wysokim udziałem własnym nie
    przyjęłby się ze względu na niewielką róźnicę w cenie. No bo przecież
    ubezpieczyciel wypłaci, a potem będzie się musiał bujać z tym komu
    wcisnął pseudoubezpieczenie. W ac sprawa prosta -klienta kasy nie
    dostanie. Tu wypłacić musisz, a potem pewnie dług sprzedasz dalej za np
    30% wartości. Kiepski biznes, więc będzie wyceniony drogo.

    Ponadto jak masz oc, to skłonność do spierdalania z miejsca zdarzenia
    mniejsza, niż jak masz pseudo OC. Więc i poszkodowanym też pod górkę.

    Shrek