eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPosredni tpms, mit taksowkarza w nowej odslonie. › Re: Posredni tpms, mit taksowkarza w nowej odslonie.
  • X-Received: by 2002:a25:449:: with SMTP id 70mr6594234ybe.121.1575556974613; Thu, 05
    Dec 2019 06:42:54 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:449:: with SMTP id 70mr6594234ybe.121.1575556974613; Thu, 05
    Dec 2019 06:42:54 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!g
    89no8118310qtd.0!news-out.google.com!w29ni179qtc.0!nntp.google.com!g89no8118300
    qtd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 5 Dec 2019 06:42:54 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <qsa0kd$1nib$1@gioia.aioe.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <3...@g...com>
    <qsa0kd$1nib$1@gioia.aioe.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Posredni tpms, mit taksowkarza w nowej odslonie.
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Thu, 05 Dec 2019 14:42:54 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2667731
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wednesday, 4 December 2019 22:21:36 UTC-6, andal wrote:
    > On Wed, 04 Dec 2019 19:00:06 -0800, sczygiel wrote:
    >
    > > No wiec dowiedzialem sie ze istnieje cos takiego jak posredni tpms.
    > > I o ile nie mam watpliwosci ze dziala korzystajac z czujnikow abs/esp
    > > czy jakichs tam jeszcze o tyle wszystkie zrodla podaja ze wynik podaje
    > > mierzac ilosc obrotow kol.
    > >
    > > "Bo niedopompowane kolo jest mniejsze."
    > >
    > > Na co ja odpowiadam ze to bzdura.
    > >
    > > I teraz co? Mamy powtorke mitu o taksowkarzu oszuscie co se upuscil
    > > powietrza zeby klienta na dodatkowe kilometry naciagnac?
    > >
    > > Orientuje sie ktos nieco bardziej w temacie?
    > >
    > > Bo mi sie zdaje ze tam po prostu bedzie permanentna roznica w odpowiedzi
    > > na przyspieszenie lub hamowanie a nie roznica w predkosciach obrotowych.
    > >
    > > Jesli tam ma byc jakas roznica w predkosci obrotowej to raczej drobna i
    > > np. zalozenie bardziej zuzytej opony da nam falszywe alerty bo na tych
    > > 16 calach (406mm) 1mm roznicy zuzycia bieznika to jest jakies 0.25% a
    > > nie sadze aby niedopompowana opona zmienila obwod o duzo wiecej.
    > > I tak dla ciekawosci:
    > >
    > > https://youtu.be/_2l5bOhHNxU
    > >
    > > Niby sie w jednym miejscu ne zgadza ale tylko troche, na koncu sie znowu
    > > zgadza a upuscili o dobre 5% promienia...
    > >
    > > Wiec jak? Ktos temat badal albo mial z tym wynalazkiem do czynienia i
    > > moze nieco swiatla rzucic?
    >
    >
    >
    > Tarcie potoczyste
    >
    > http://www.if.pw.edu.pl/~anadam/WykLadyFO/FoWWW_05.h
    tml

    Tak, na moje oko to jest lepsze wytlumaczenie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: