eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPosredni tpms, mit taksowkarza w nowej odslonie. › Re: Posredni tpms, mit taksowkarza w nowej odslonie.
  • X-Received: by 2002:a0d:c041:: with SMTP id b62mr6333534ywd.488.1575557088956; Thu,
    05 Dec 2019 06:44:48 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a0d:c041:: with SMTP id b62mr6333534ywd.488.1575557088956; Thu,
    05 Dec 2019 06:44:48 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.uzoreto.com!fee
    der5.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!feeder.usenetexpress.com!tr2.iad1.usenet
    express.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!g89no8123176qtd.0!
    news-out.google.com!w29ni179qtc.0!nntp.google.com!g89no8123169qtd.0!postnews.go
    ogle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 5 Dec 2019 06:44:48 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5de8f8f1$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <3...@g...com>
    <5de8f8f1$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: Posredni tpms, mit taksowkarza w nowej odslonie.
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Thu, 05 Dec 2019 14:44:49 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 41
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2667732
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thursday, 5 December 2019 06:32:52 UTC-6, T. wrote:
    > W dniu 2019-12-05 o 04:00, s...@g...com pisze:
    > > No wiec dowiedzialem sie ze istnieje cos takiego jak posredni tpms.
    > > I o ile nie mam watpliwosci ze dziala korzystajac z czujnikow abs/esp czy jakichs
    tam jeszcze o tyle wszystkie zrodla podaja ze wynik podaje mierzac ilosc obrotow kol.
    > >
    > > "Bo niedopompowane kolo jest mniejsze."
    > >
    > > Na co ja odpowiadam ze to bzdura.
    > >
    > > I teraz co? Mamy powtorke mitu o taksowkarzu oszuscie co se upuscil powietrza
    zeby klienta na dodatkowe kilometry naciagnac?
    > >
    > > Orientuje sie ktos nieco bardziej w temacie?
    > >
    > > Bo mi sie zdaje ze tam po prostu bedzie permanentna roznica w odpowiedzi na
    przyspieszenie lub hamowanie a nie roznica w predkosciach obrotowych.
    > >
    > > Jesli tam ma byc jakas roznica w predkosci obrotowej to raczej drobna i np.
    zalozenie bardziej zuzytej opony da nam falszywe alerty bo na tych 16 calach (406mm)
    1mm roznicy zuzycia bieznika to jest jakies 0.25% a nie sadze aby niedopompowana
    opona zmienila obwod o duzo wiecej.
    > > I tak dla ciekawosci:
    > >
    > > https://youtu.be/_2l5bOhHNxU
    > >
    > > Niby sie w jednym miejscu ne zgadza ale tylko troche, na koncu sie znowu zgadza a
    upuscili o dobre 5% promienia...
    > >
    > > Wiec jak? Ktos temat badal albo mial z tym wynalazkiem do czynienia i moze nieco
    swiatla rzucic?
    > >
    >
    > Widać na filmiku że już po jednym obrocie koła ma ok 1 cm różnicy.
    > T.

    Ale w punkcie startowym po zrobieniu dwu obrotow znowu jest jak bylo.
    To ze sie cos gdzies nie bedzie zgadzac to oczywiste, opona sie odksztalca ale obwod
    sie zmienia albo niewiele albo wcale, co zreszta Roman zauwazyl.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: