eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPoświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ? › Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ?
    From: Krzysztof Waszkiewicz <i...@e...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć
    ryja o dotacje ?
    Date: Mon, 17 Sep 2007 19:47:51 +0200

    W artykule <fcldjk$949$1@inews.gazeta.pl>
    Sied@r napisał(a):

    > Wiekszosc to olalo bo nie wiem czy wyszly przepisy wykonawcze do tej ustawy.
    > Jak zadzownisz do ABW to sami nie wiedza czy wystarczy dostep do danych
    > niejawnych, czy tez scisle tajne.

    No ja sie zastanawiam, gdzie admin "cywilnej" sieci ma stycznosc
    z danymi objetymi klauzula tajne (bo o scisle tajnych to juz chyba
    w ogole mowy nie ma i chyba nie pracujac w instytucji gov lub przy
    jakims projekcie zleconym przez gov nie ma sie szans na uzyskanie
    takiego poswiadczenia). Pamietam, ze na wniosku zaznaczalo sie zakres
    poswiadczenia, od tego byla uzalezniona dalsza procedura. Nie wiem jak
    wygladaja koszty, pokrywal je pracodawca...

    Zdravim!

    --
    Krzysztof Waszkiewicz ***** Mój KF: http://www.iwan.eu07.pl/Score
    http://www.kolej.pl/ http://www.eu07.pl/ http://kolej.eu.org/twb/