eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPoświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ? › Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ?
    From: "GRUPPY" <...@e...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć
    ryja o dotacje ?
    Date: Wed, 19 Sep 2007 11:47:44 +0200

    Użytkownik "Krzysztof Waszkiewicz" <i...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.fetfe6.qji.iwan@eu07.pl...
    >W artykule <fcldjk$949$1@inews.gazeta.pl>

    > No ja sie zastanawiam, gdzie admin "cywilnej" sieci ma stycznosc
    > z danymi objetymi klauzula tajne (bo o scisle tajnych to juz chyba
    > w ogole mowy nie ma i chyba nie pracujac w instytucji gov lub przy
    > jakims projekcie zleconym przez gov nie ma sie szans na uzyskanie
    > takiego poswiadczenia). Pamietam, ze na wniosku zaznaczalo sie zakres
    > poswiadczenia, od tego byla uzalezniona dalsza procedura. Nie wiem jak
    > wygladaja koszty, pokrywal je pracodawca...
    >
    > Zdravim!
    >
    > --
> [...]

    Załóżmy , że Twoim "cywilnym" klientem jest np. p. Lepper, a ministrem
    sprawiedliwości jest p. Ziobro. I ze pan minister podejrzewa, ze p. Lepper
    przesyla prze swojego maila na jakims zagranicznym portalu tajne informacje.
    Wtedy przychodzi do ciebie zaloga dzi (G) i mowi, zebys zebral te informacje
    z pakietow. Wiec z automatu zostajesz objety tajemnica. Aby zostac objety
    takowa musisz miec adekwatny certyfikat - i po to to jest. Oczywiscie mozna
    powiedziec, ze mogliby poprosic o to twojego dostawce neu , ale tu mozna
    skolei znalezc sytuacje, gdy :

    a) Pan Lepper przesyla tajne informacje do innego duzera twojej sieci (wiec
    nie wychodzi o na swiat)
    b) tak strasznie natujesz polaczenia ze w pakietach jest niezla sieczka :D