  • 40. Data: 2013-11-21 21:03:25
    Temat: Re: Poszukiwana drukarka
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 19:04:38 +0100, JoteR napisał(a):

    > Nie.
    > Chociaż... wątkopodawca nie napisał wprost, że musi działać ;->

    Ciekaw jestem co powiesz komuś, kto kupi jakiś sprzęt ze sklepu,
    wystawiającego swoją ofertę _również_ przez Allegro i będzie miał problem z
    jego funkcjonowaniem.

    Możliwość wystąpienia sytuacji, gdzie kupisz sprzęt w sklepie i będzie on
    niesprawny najwyraźniej nie przyjmujesz do wiadomości.

    [ Jeśli chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób to sam. ]
    [ (Jean-Baptiste Emmanuel Zorg) ]

  • 42. Data: 2013-11-21 21:52:00
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle BQB napisał w czwartek, 21 listopada 2013 18:54:

    > Puki co, wszędzie gdzie widziałem taki opis było dopisane drobnym
    > druczkiem, że to przy 5% pokryciu kartki tonerem.

    Nie wiem, czy to nie jest zgodne z jakąś normą testowania
    drukarek, bo te 5% powtarza się prawie wszędzie i prawie od zawsze. I
    przy druku tekstu to się mniej więcej zgadza.

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 43. Data: 2013-11-21 22:03:34
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Jacek (a...@o...pl) in news:6jgwbcyz3ws6$.10i14fpd8xtyj$.dlg@40tude.net

    > Jeżeli jednak chcesz drukować zdjęcia, to tylko oryginalne tusze.
    > Ogólnie nie jest to najlepsza drukarka, ale najtańsza w ekslopatacji.

    No właśnie. Moja J315W zawsze drukowała blado, nawet na oryginalnych
    starterach. Porównywałem z kilkoma HP. Też tak masz? Papier Poljet.

    MSz

  • 44. Data: 2013-11-21 22:08:57
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Ciekaw jestem co powiesz komuś, kto kupi jakiś sprzęt ze sklepu,
    > wystawiającego swoją ofertę _również_ przez Allegro i będzie miał
    > problem z jego funkcjonowaniem.

    To co zwykle - że grzebanie w śmietniku rzadko kiedy

    > Możliwość wystąpienia sytuacji, gdzie kupisz sprzęt w sklepie i będzie
    > on niesprawny najwyraźniej nie przyjmujesz do wiadomości.

    Przyjmuję do wiadomości, że dokonując zakupu w pijanem widzie mogę zapomnieć
    poprosić o rozpakowanie sprzętu i włączenie go celem sprawdzenia *przed*
    pójsciem do kasy. Natomiast nie jestem w stanie sobie wyobrazić takiego
    stanu upojenia, w którym przekazałbym komuś z góry pieniądze za towar:
    a) którego nie widziałem
    b) którego nie macałem
    c) o którym nie wiem, czy ów ktoś go faktycznie ma, czy dopiero "ma mieć" w
    bliżej nieokreślonej przyszłości
    d) który - nawet go mając - wyśle go kiedykolwiek do mnie
    Mojej opinii o idiotycznym sposobie płatności, rodem z gospodarki niedoboru,
    jaki utarł się na (za przeproszeniem) Allegro nie będę tu powtarzał, jest w
    archiwum a.p.a.
    A wracając do adrema, używany laser to można kupić z serii "pancernych" HP
    np. 2200 czy 4xxxx po liftingu, a nie jakiegoś poleasingowego Lexmarka po
    bliżej nieokreślonych przejściach (czytaj: zajechanego u leasingobiorcy).

    JoteR

  • 45. Data: 2013-11-21 22:45:05
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Jan Stożek (c...@c...pl) in

    > Nie wiem, czy to nie jest zgodne z jakąś normą testowania
    > drukarek, bo te 5% powtarza się prawie wszędzie i prawie od zawsze. I
    > przy druku tekstu to się mniej więcej zgadza.

    O ile pamiętam, 5% dla czarnego i 20% dla kolorów.

    MSz

  • 46. Data: 2013-11-21 23:21:13
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Marcin Szumilas napisał w czwartek, 21 listopada
    2013 22:45:

    > O ile pamiętam, 5% dla czarnego i 20% dla kolorów.

    I to ma sens, bo czarnym drukuje się głównie tekst, a kolorem -
    głównie obrazki. Choć nawet całostronicowa sweetfocia nie odpowiada
    zamalowaniu całej strony jednym kolorem.

  • 47. Data: 2013-11-21 23:35:14
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle TOMASZEK napisał w czwartek, 21 listopada 2013
    16:27:

    > To wstaw skan tego na jakiś imagehack cy cuś ;)

    Ależ proszę: http://voila.pl/uploads/1bf3egcx65

    Ale to nie do końca odpowiada stanowi faktycznemu, bo skaner
    nie jest w pełni profesjonalny, a zresztą, jak widać, wydruki też
    robiłem "na szybko", po prostu z przeglądarki.

  • 48. Data: 2013-11-22 03:54:41
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "TOMASZEK" napisał:

    > Poszukuję drukarki.

    Mam HP PSC 1317. Na All 99,- zł komplet z atramentami. Używane, ale 100%
    sprawne. Z raportów wynika, że wydrukowały po kilka/kilkanaście stron.
    Kupiłem kilka sztuk. Sprzedawca super. Drukarka może stać pół roku i
    atrament nie zasycha. Wydruki idealne. Ma sloty do kart pamięci i aparatu
    fotograficznego. Nie ma Wi-Fi. Podobne modele to seria 13xx, 12xx,15xx.
    Bardzo podobne funkcjonalnie z drobnymi róznicami. Seria 12xx ma wbudowany
    zasilacz. Nie ma dodatkowych slotów. Są na All po kilkadziesiąt zł, ale bez
    atramentów. Takich nie radzę kupować. Dobre atramenty są drogie, a tanich
    nie warto kupować.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2013-11-22 23:33:39
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-20 17:06, Jan Stożek pisze:
> [...]
    > ze skanerem. Obciążenie mam podobne do deklarowanego przez Ciebie: ~50
    > stron miesięcznie. Na razie jestem zadowolony, a nawet przełączyłem
    > domyślny tryb z DRAFT na FAST DRAFT - bo rysuje na tyle ładnie, że
    > tekst jest ładny i czytelny, a druk dużo szybszy. WiFi nie ma. Na
    > sztuczne ograniczenia się jeszcze nie natknąłem, ale mam ją dopiero
    > ok. roku, może półtora. Tusz czarny kosztuje ok. 40 PLN, kolorowy też
    > (jak się trafi dobre źródło, można dostać taniej). Wystarczają mi na
    > ok. pół roku, więc to jest cena, przy której nie opłaca mi się szukać

    Można zrozumieć, że zdjęć nie drukujesz, prawda?

    --
    animka

  • 50. Data: 2013-11-22 23:42:02
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-20 18:24, TOMASZEK pisze:

    > Jakieś problemy?

    Pracujesz w serwisie od tego grzmota, prawda?

    --
    animka