  • 1. Data: 2004-08-26 12:26:16
    Temat: Poszukuje moderatorów na forum o GSM
    Od: "Bartosz Białas" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Stworzyliśmy forum dyskusyjne o gsm, jest już ukończone. Teraz poszukujemy
    moderatorów na forum. Jeżeli jesteś zainteresowany moderowaniem mojego forum,
    proszę o kontakt: b...@w...pl . Forum stoi na bardzo wysokim
    poziomie, ma bardzo krótką i łatwą do zapamiętania nazwę, oczywiście w
    domenie .pl. Mam nadzieję że forum ma szanse zaistnieć w polskim internecie,
    ale do tego potrzebujemy ludzi. Jeżeli jesteś chętny - zgłoś się, zobaczysz
    jak wygląda forum i jeżeli zechcesz, nawiążesz z nami współpracę.

  • 2. Data: 2004-08-26 13:59:26
    Temat: Re: Poszukuje moderatorów na forum o GSM
    Od: zYm3N <z...@i...pl>

    Dnia Thu, 26 Aug 2004 12:26:16 +0000 (UTC), Bartosz Białas spłodził(a):

    > Stworzyliśmy forum dyskusyjne o gsm, jest już ukończone. Teraz poszukujemy

    To jest spam.

    --
    Faja Bogusław

    + Programy. | e-mail: z...@z...net
    + Strony www. | www: http://zymen.net
    + Atrakcyjne ceny. | gg: 5211589
    + Szybko. Tanio. Pewnie. | tel. +48 691544955

  • 3. Data: 2004-08-26 14:46:05
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Thu, 26 Aug 2004 15:59:26 +0200, zYm3N <z...@i...pl>
    wrote:

    > To jest spam.

    Nadeszła pora Dżadża zYm3Na?

    r. (fut: poster)
    _____________
    robert rędziak K11 jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    tu kieruj swój spam (tylko spam): f...@s...plukwa.net

  • 4. Data: 2004-08-26 16:31:16
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    A to? <1...@4...net>

    --
    Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 5. Data: 2004-08-26 20:46:49
    Od: zYm3N <z...@i...pl>

    Dnia Thu, 26 Aug 2004 16:31:16 +0000 (UTC), Adam Wysocki spłodził(a):

    > 1...@4...net

    A widzisz co za odpowiedzi do tegoż posta zostały udzielone ?

    Fakt. To był spam, przeprosiłem za to. Luźne stosunki panujące pomiędzy
    osobnikami grupy, rozmowy na różne tematy przy *dołączaniu taxa*. Nie
    przeczytałem FAQ grupy i doszedłem - do mylnego, fakt - wniosku, że
    nieważna treść wiadomości, ważne, że są taxy.. Okazało się jednak, że nawet
    mimo dołączenia podatku jakiekolwiek formy ogłoszeń są traktowane jako
    spam.

    Za naganne zachowanie z mojej strony przeprosiłem i także do przeprosin
    dołączyłem tax.

    To chyba nie jest powód, żebym nie zwracał uwagi innym użytkownikom.. Moja
    wiadomość poszła na jedną grupę, ta natomiast poleciała na kilka.

    Nie będę porównywał czyj post jest większym spamem, bo to nie ma sensu.

  • 6. Data: 2004-08-26 22:30:52
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    zYm3N <z...@i...pl> wrote:

    > Luźne stosunki panujące pomiędzy osobnikami grupy, rozmowy na różne
    > tematy przy *dołączaniu taxa*.

    Zawsze wyszukujesz luźnych interpretacji żeby wysłać gdzieś spam?

    --
    Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    To nie był szantaż, zaszła jedynie sugestywna mobilizacja (C) gofiak

  • 7. Data: 2004-08-26 22:33:21
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    zYm3N <z...@i...pl> wrote:

    > Luźne stosunki panujące pomiędzy osobnikami grupy, rozmowy na różne
    > tematy przy *dołączaniu taxa*.

    Zawsze doszukujesz się luźnych interpretacji żeby wysłać gdzieś spam?

  • 8. Data: 2004-08-27 07:12:26
    Od: zYm3N <z...@i...pl>

    Dnia Thu, 26 Aug 2004 22:33:21 +0000 (UTC), Adam Wysocki spłodził(a):

    > Zawsze doszukujesz się luźnych interpretacji żeby wysłać gdzieś spam?

    Zawsze czepiasz sie tych fragmentów postów, do których można się doczepić ?

    Nie. Po prostu tam wysłałem, bo widziałem co wysyłają inni. To nie były
    faktycznie reklamy, ale różne prośby/pytania związane z przeróżnymi
    tematami.. Wysłałem reklamę i taxy.. okazało się, że akurat tego nie wolno.

  • 9. Data: 2004-08-27 13:17:52
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    zYm3N <z...@i...pl> wrote:

    > Nie. Po prostu tam wysłałem, bo widziałem co wysyłają inni. To
    > nie były faktycznie reklamy, ale różne prośby/pytania związane
    > z przeróżnymi tematami.. Wysłałem reklamę i taxy..

    Jeśli nie wiesz jak się zachować, na wszelki wypadek zachowuj się
    przyzwoicie.

    --
    po ile teraz stoi kilogram grup dyskusyjnych? (C) hash @ apcoh @ 2k3

  • 10. Data: 2004-08-27 20:14:18
    Od: zYm3N <z...@i...pl>

    Dnia Fri, 27 Aug 2004 13:17:52 +0000 (UTC), Adam Wysocki spłodził(a):

    > Jeśli nie wiesz jak się zachować, na wszelki wypadek zachowuj się
    > przyzwoicie.

    Ok, zapamiętam sobie to na przyszłość.

    ps. Czytasz całe posty, czy tylko fragmenty, które chcesz przeczytać?