  • Data: 2019-06-25 15:01:36
    Temat: Re: Potrzebny Android do 700zł
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-25 o 12:28, r...@k...pl pisze:
    > Nie pamiętam jak tam z mocą procka, zakres RAM-ów też chyba niżej się zaczyna.

    Dziś kolejny dzień męczenia 4A. www. Muzyka po BT, nawigacja, telewizja
    UPC, jutuby. Cholera ... to nadal płynnie działa ;-) W dotaku genialny
    rozmiar i proporcje. Kultowy telefon ;-)

    PS. Za 200 zł sprzedać? Żal.pl ;-)
    PS. 2. Wiem że można płynniej i ładniej ale nie wkur... się tak jak
    kiedyś z Galaxy S2 chyba po 3 latach od premiery.