  • Data: 2019-06-25 23:34:37
    Temat: Re: Potrzebny Android do 700zł
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-25 o 09:28, p...@g...com pisze:

    > syf od google trzeba niestety na slabszym sprzecie wylaczac, po tym zabiegu nawet
    truposz ozywa :-)

    Co prawda nie jestem ekspertem w temacie, ale jako zwykły użyszkodnik
    skupiam się na sprzętach, które ograniczają się do tego, co Google dają.
    Bez nakładek Samsunga i innych producentów. Efekt tego jest taki, że
    zwykle 2 generacje Androida dany telefon przeżywa i nie zaczyna
    spowalniać z wersji na wersję. Do tego interfejs jest zawsze podobny. Do
    niedawna jechałem na różnych Nexusach (marka Google), a gdy poszły one z
    cenami w stronę Apple - przerzuciłem się na sporo tańsze i nadal "gołe"
    OnePlus 6T. Ten ostatni działa jak petarda. Nawet leniwe z natury
    microsoftowe aplikacje, jak Outlook działają w mgnieniu oka.

    Kompletnie nie potwierdzam Twoich obserwacji. Wręcz przeciwnie. Od lat
    mam w swoim gronie fana Samsunga, gdzie sporo jest nie-googlowego syfu.
    Od lat ten sam schemat: na początku petarda, szybko kończą się
    aktualizacje, potem pojawia się mulenie, jakieś kłopoty z różnymi
    aplikacjami i ... zmiana na nowego Samsunga. Kompletnie nieznany mi
    problem. Sprzedaję sprzęt gdy mi się znudzi lub wyjdzie 3cia, nie
    supportowana generacja Androida. Google-telefon sprawny jest do końca.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek