  • 51. Data: 2019-07-21 20:43:35
    Temat: Re: Potrzebny Android do 700zł
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 21.07.2019 o 19:41, Trybun pisze:
    > Jasne że mam, normalnie instaluję programy czy je usuwam.

    W pamięci ROM? Weź się już nie ośmieszaj.

    --
    Czarek

  • 52. Data: 2019-07-22 10:19:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 26 Jun 2019 19:48:06 +0200, w <qf0b4o$ren$1@node2.news.atman.pl>, Marek S

    > Zresztą nie trzeba bazować na zabytkowych telefonach. Weź jakiś model z
    > 1GB RAM i spróbuj jednocześnie odpalić Yanosika z NaviExpert czy mapami
    > Google. Trochę pojeździsz i ... error.

    Ja jeździłem z 512MB Naviexpert + czasami Yanosik. Dawało radę. (NE bez
    problemu, ale Y odpalał się długo).

  • 53. Data: 2019-07-22 10:22:55
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-07-21 o 20:43, Czarek pisze:

    > W pamięci ROM? Weź się już nie ośmieszaj.

    Kiedy ty przestaniesz się ośmieszać?

    W moim pierwszym tablecie to co nazywasz pamięcią ROM
    były zwykłą kartą pamięci włożoną w slot niedostępny z
    zewnątrz urządzenia.
    Miłośnicy dłubania w sprzęcie zalecali zmienić kartę
    na szybszą i system szybciej wstawał. :-)

    Opcje "deinstalacji" w niezapisywalnym ROMie przewidzieli
    niektórzy producenci. Skasować fizycznie się nie da ale można
    w systemie dopisać informacje że użyszkodnik jakiegoś programu
    nie chce i system ma go nie denerwować wyświetlaniem jego ikonki.
    Dla użytkownika program jest odinstalowany. :-)

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2019-07-22 11:05:59
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 21.07.2019 o 20:43, Czarek pisze:

    > W pamięci ROM? Weź się już nie ośmieszaj.

    Tak, w ROM, i odbijam radę.

  • 55. Data: 2019-07-22 11:35:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]
    Marek S

    >Ja jeździłem z 512MB Naviexpert + czasami Yanosik. Dawało radę. (NE

    Odgrzeb ten telefon i zobacz jak dzis dziala :-)

    Niestety - wymagania rosna, sam pisalem o 768MB, ktore dlugo
    starczaly, az przestaly ...

    P.S. Mam wrazenie, ze od paru wersji w yanosiku cos zepsuli i ciagnie
    wiecej pradu niz dawniej.
    Ladowarka ta sama, kabel ten sam, a telefon ma trudnosci z
    naladowaniem w czasie pracy Y.

    J.

  • 56. Data: 2019-07-22 12:20:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 22 Jul 2019 11:35:28 +0200, w <5d3583ed$0$523$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Marek S

    > Odgrzeb ten telefon i zobacz jak dzis dziala :-)

    To było pół roku temu, więc nie tak dawno.
    NE już nie aktualizował się (dla tego andka), więc nie ma szans na pogorszenie
    :). Yanosik zresztą też nie.

  • 57. Data: 2019-07-22 12:20:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >To było pół roku temu, więc nie tak dawno.
    >NE już nie aktualizował się (dla tego andka), więc nie ma szans na
    >pogorszenie
    >:). Yanosik zresztą też nie.

    No to wkrotce i tak przestana dzialac, aczkolwiek z innych przyczyn
    :-)

    J.

  • 58. Data: 2019-07-22 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > Tak, w ROM, i odbijam radę.

    Niby kazdy wie o co chodzi ale jednak formalnie ROM to nie to o czym
    myslisz...
    ROM to readonly memory wiec siła rzeczy trudno byłoby cokolwiek tam
    zainstalowac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 59. Data: 2019-07-22 15:01:57
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 22.07.2019 o 13:59, Budzik pisze:
> [...]
    > myslisz...
    > ROM to readonly memory wiec siła rzeczy trudno byłoby cokolwiek tam

    Ja nic nie myślę. Opis specyfikacji telefonu jest jednoznaczny., takoż i
    to czego dotyczą wątpliwości wyrażane w tym wątku.

  • 60. Data: 2019-07-22 15:09:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-22 o 15:01, Trybun pisze:

    > Ja nic nie myślę. Opis specyfikacji telefonu jest jednoznaczny., takoż i
    > to czego dotyczą wątpliwości wyrażane w tym wątku.

    Tu nic o ROM nie ma:
    https://www.telepolis.pl/telefony/tp-link/neffos-x1-
    max

    A że gdzieś ktoś wspomina o ROM w takiej sytuacji, cóż, młody, bo widać
    że nigdy 8-bitowego komputera nie miał, bo by takich głupot nie pisał
    (dawniej jak ludzie mieli 64kb RAM i 8kb ROM to jakoś bardziej pamięć
    szanowali i wiedzieli co jest co:)

    --
    Liwiusz