  • Data: 2015-04-18 20:11:03
    Temat: Re: Powaliło mnie na kolana... klękajcie narody!
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik ACMM-033 napisał:

    > OK, jeśli to przewidujesz i liczysz się, to dobrze. Jednak jeśli ktoś
    > potrzebuje rzeczywistej pojemności, to jest to pierdolone oszustwo.

    Przeciętny techniczny wie, że nie ma w sprzedaży ogniw o większej
    pojemności niż produkują liderzy. Jak taki sony wypuszcza np. 2000mAh
    w cenie np. 10zł/pcs, jest jasne iż nie kupisz 4 takich ogniw za 8PLN.

    To samo z podobnym wątkiem o laserze, jak byk stoi na obudowie
    moc <5000mW, równie dobrze może być napisane <1KW
    i też będzie zgodne.

    Miernik mocy optycznej laserów to coś ok. 650PLN dla mocy do 40mW,
    a dla wyższych mocy coś ok 2kPLN, nikt nie zmierzy, reklamacji
    brak. Frycowe się płaci.