  • 11. Data: 2013-09-09 21:39:20
    Temat: Re: PowoliMijajKalisz LOL
    Od: a...@g...com

    > Pomijając już mój sentyment dla tych barbarzyńców z SLD to przecież

    taa przedstawiciel bantustanu z nad wisly, lewak z nazwy i pogladu buja sie przez
    kraj a6 czy a8 bo nie rozrozniam tego, gdzie toto nawet na zachodzie zwie sie klasa
    premium.
    no ale zarobil przecie.....
    "tam siedzi, gazete czyta, pracuje - znaczy sie"

  • 12. Data: 2013-09-09 21:44:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-09 21:20, mk4 pisze:
    > No i prawidlowo - jak wejchal w zabudowany, gdzie rzeczywiscie cos bylo
    > co moglo spowodowac realne zagrozenie to zwolnil. A jak jechal przez
    > pole to po kiego zwalniac?

    I dobrze. Ale niech to swoje zachowanie promuje w sejmie i sprzeciwia
    się bezsensownym ograniczeniom. A tak jest tylko i wyłącznie obłudnym
    kłamcą.

  • 13. Data: 2013-09-09 22:10:16
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 21:23, z pisze:

    > Pewnie nie ale jutro obejrzy siebie 50 razy w tv i jeszcze mądre głowy
    > będą komentować jego zachowanie.

    Pamiętam informację z przed kilku lat, że Szwedzka parlamentarzystka
    została posądzona o posiadanie podróbki torebki znanej drogiej marki.
    Torebkę przywiozła z jakiejś podróży zagranicznej i zarzekała się
    publicznie że była nieświadoma że to podróbka. Ludzie jej nie uwierzyli
    i straciła publiczne zaufanie.
    Sama z siebie podała się do dymisji, bo godność nie pozwalała jej na
    piastowanie stanowiska w parlamencie.

    A teraz porównać te godność z naszą "szlachtą" Rzygać się chce.
    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2013-09-09 23:27:45
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 21:26, cumulonimbus pisze:

    > Dokładnie. Działał w stanie wyższej konieczności :D

    Element działania skierowany przeciwko (tfu) dobru prawnie chronionemu.

    Jest rozgrzeszony :)
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2013-09-10 11:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > http://www.youtube.com/watch?v=yx2c3b3uPJU#t=76

    Skad takie plamy rozmazane na tym filmie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 16. Data: 2013-09-10 11:21:36
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Skad takie plamy rozmazane na tym filmie?

    Nagrywajacy trzasl dupa, za to Kalisz juz sie zalapal z tym filmem do TV :)

  • 17. Data: 2013-09-10 16:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Nagrywajacy trzasl dupa, za to Kalisz juz sie zalapal z tym filmem do
    > TV :)

    Trzasł dupa zeby nie pokazac numeru rejestracyjnego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 18. Data: 2013-09-10 18:47:46
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-10 16:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail c...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Trzasł dupa zeby nie pokazac numeru rejestracyjnego?

    Ubzdurało mu się że jak auto prywatne to zasłoni numery.

    --
    Krzysiek

  • 19. Data: 2013-09-10 19:01:36
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 21:23, z pisze:

    > Pewnie nie ale jutro obejrzy siebie 50 razy w tv i jeszcze mądre głowy
    > będą komentować jego zachowanie. Fakt, pewien typ ludzi ma to w du...
    > może i on nie popuści ;-)

    Rozejdzie się po sadle jak to ktoś skomentował.

    http://www.wprost.pl/ar/416145/Kalisz-nobody-is-perf
    ect-Moglem-przekroczyc-predkosc/

    --
    Krzysiek

  • 20. Data: 2013-09-10 19:03:03
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 20:36, DoQ pisze:

    > To jakiś głupek, przyszły pracownik "Faktu".

    Chciałbyś mieć takie jaja :)

    --
    Krzysiek