-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Powrót do przeszłości
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <v5ipz73wsmq5$.pn03zom0998h.dlg@40tude.net>
<o...@l...harvard.local>
<138ot43en3l4u$.1vq73xxvdn10v$.dlg@40tude.net>
<q4b61f$3dv$2@node1.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
Date: Sun, 17 Feb 2019 14:03:42 +0100
Message-ID: <1mvxx8tzambta.19hoixfz6iny3$.dlg@40tude.net>
Lines: 22
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1550408602 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 510 82.143.187.50:63163
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650297
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 17 Feb 2019 13:58:23 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> W dniu .02.2019 o 09:29 tck <t...@t...wytnij.net.pl> pisze:
>> wybitnym znawcą technologii nie jestem ale wydaje mi się, że innej
>> metody doraźnego zabezpieczenia przed urwaniem koła nie ma- mają
>> zostawić mokrą dziurę, postawić ograniczenie prędkości jako dupochron i
>> czekać do wiosny aż pogoda się zmieni żeby można było porządnie naprawić?
>>
> Można wysuszyć dziurę za pomocą gazowej dmuchawy, zgęścić asfalt
> zagęszczarką i uszczelnić lepikiem krawędzie wypełnienia.
> Zajmie tyle samo czasu, kosztowo wyjdzie podobnie a wystarczy do
> gruntowniejszej naprawy.
Albo skorzystac z jakiegos betonu, co lubi wode.
Kiedys Galileo zrobilo o tym program w Niemczech - wszystko kwestia
czasu i kosztow - mozna zrobic porzadnie wymieniajac nawierzchnie,
mozna doraznie łopata i gumiakiem ... i wytrzymuje od kilku tygodni,
to kilku lat.
Mozna tez posrednio jak piszesz.
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=