eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPracujący silnik, napięcie na akumulatorze 12.9V, jak daleko dojadę? › Re: Pracujący silnik, napięcie na akumulatorze 12.9V, jak daleko dojadę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwi
    nds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5ad1a853$0$31369$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1k389wlydfm6m$.11q5ez5yyniqr$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <pb1frf$t0o$1@node1.news.atman.pl>
    <5ad46bc9$0$994$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb1rm4$8or$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <pb1rm4$8or$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Pracujący silnik, napięcie na akumulatorze 12.9V, jak daleko dojadę?
    Date: Mon, 16 Apr 2018 11:55:20 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 20
    Message-ID: <5ad47308$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.106.188
    X-Trace: 1523872520 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 656 83.26.106.188:62571
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1983
    X-Received-Body-CRC: 3363280231
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629178
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:pb1rm4$8or$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-04-16 o 11:24, J.F. pisze:
    > No i zapomniales o paru niuansach:
    >> -diesel ma aku 80Ah, benzyna 60Ah. Przykladowo oczywiscie.
    >> -stan obu akumulatorow - nieznany.
    >> -jak bedzie pare rozruchow zimą, to diesel bierze wiecej :-(

    >Kwestie akumulatora i rozruchu pominąłem całkowicie. Chodzi mi
    >jedynie o sam fakt jazdy po zaniku ładowania. Ot zapala się kontrolka
    >od aku i czas start. ;)

    A potem paliwo sie konczy i trzeba zatankowac.
    Gasic przy tym silnik, czy nie gasic, oto jest pytanie :-)

    Albo szlaban opuszczaja :-)


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: