-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
Date: Wed, 2 Oct 2013 15:53:33 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 22
Message-ID: <l2h97n$9ne$1@mx1.internetia.pl>
References: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl><524add57$0$2183$65785112@new
s.neostrada.pl><0...@b...poznan.pl><524af2e7$0$2197$657
85112@news.neostrada.pl><l2f1nm$a8o$1@node1.news.atman.pl><eq4nwq94prvv$.
151xfvvfj2v46$.dlg@40tude.net><0...@b...poznan.pl>
<l2fj0f$pfc$1@mx1.internetia.pl> <l2gj89$21n$5@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1380722743 9966 83.238.168.227 (2 Oct 2013 14:05:43 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Oct 2013 14:05:43 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <l2gj89$21n$5@dont-email.me>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506231
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "masti" <g...@t...hell>
>>
>>>>> Najpierw hamował normalnie a potem dopiero zablokował koła. Czyli
>>>>> jechać mógł i ponad setkę.
>>>>
>>>> To sie kloci z empiria. W sytuacjach wymagajacych gwaltownego
>>>> hamowania wiekszoc ludzi depcze z calej sily po hamplach.
>>>>
>>> Nieprawda.
>>> Nawet kiedys oglądałem jakies badania na ten temat i opis jakiegos
>>> systemu który miałby wzmaniac siłę hamowania własnie dlatego, ze ludzie
>>> w początkowej fazie hamują zbyt słabo.
>>
>> Awaryjnego hamowania ? To by ABSu nie wymyślano.
>
> To się nazwywa brake Assist albo asystent hamowania. I jest w autah z
> ABSem,
No właśnie, a tu było o śladach opon, czyli bez ABSu.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.10.13 16:00 Krzysztof 45
- 02.10.13 17:00 Budzik
- 02.10.13 17:40 Cavallino
- 02.10.13 18:05 J.F
- 02.10.13 18:30 John Kołalsky
- 02.10.13 19:36 Przyjazny
- 02.10.13 20:44 uzytkownik
- 02.10.13 23:42 Gotfryd Smolik news
- 03.10.13 01:00 Budzik
- 03.10.13 09:19 Jan Koval
- 03.10.13 10:30 Jakub Witkowski
- 03.10.13 10:58 J.F
- 03.10.13 14:53 Wiwo
- 03.10.13 15:35 J.F
- 03.10.13 18:58 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=