  • 11. Data: 2009-01-03 09:02:09
    Temat: Re: Problem z XHTML 1.1
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 03-01-2009 o 00:09:35 Marek <m...@s...interia.pl> napisał(a):

    > No dobrze... zaraz będę musiał odtworzyć cały projekt :-) Jeśli chcesz się
    > bawić w takie detale to zrobię to specjanie dla Ciebie :-) Zerknij teraz.
    > Dodałem focusa'a. Jeśli okienko jest w tle to wróci na plan pierwszy.

    No, teraz to wygląda sensownie (nawet w Operze zaznaczył otwartego
    taba, nie spodziewałem się tego).
    A jak mam wysłać adres tego opisu (test2.html) do znajomego?

    > Czy w Operze dwa pierwsze linki nie wyświetlają się jako popup ?

    Jako karta, ale to może warto sprawadzić na innej Operze.
    Poza tym - patrz wyzej - focus() działa.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 12. Data: 2009-01-03 18:42:58
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > No, teraz to wygląda sensownie (nawet w Operze zaznaczył otwartego
    > taba, nie spodziewałem się tego).
    > A jak mam wysłać adres tego opisu (test2.html) do znajomego?

    Zakazuję Ci :-)
    Intencją webmastera nie jest reklamowanie cudzych serwisów.

    > Jako karta, ale to może warto sprawadzić na innej Operze.

    Zainstaluję sobie ją. Sam muszę potrenować. Wolałbym mieć jednakowy sposób
    prezentacji w kluczowych browserach.

    > Poza tym - patrz wyzej - focus() działa.

    Musi! Specjalnie dla Ciebie w końcu był dorobiony :-D Tak na marginesie: we
    wszystkich swoich realizacjach z popupami posługuję się focusem. Zauważ też,
    ze zamykam okno gdy jest otwarte. Kiedyś zauważyłem, że w jakiejś
    przeglądarce focus nie chciał działać i stąd ten zabieg.