  • Data: 2019-05-16 09:04:53
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: "Ewa" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewa" <.@.> napisał w wiadomości
    news:5cdcfe22$0$17354$65785112@news.neostrada.pl...
    > Czy ktoś z Was zna jakieś wytłumaczenie dlaczego
    > "Pełne skanowanie" programem "McAfee LiveSafe"
    > jest zdecydowanie głośne i powoduje wylot
    > zdecydowanie gorącego powietrza, a "Dokładne
    > skanowanie" programem "AVG Free" jest cichutkie
    > i z wychodzącym zaledwie letnim powietrzem ?
    > Nie odinstalowałam jeszcze programu McAfee,
    > więc AVG Free działa w trybie pasywnym, ale
    > nie sądzę, żeby to miało wpływ. Skanowanie
    > w obu przypadkach trwało mniej więcej tak samo
    > długo.
    >
    > Jak znaleźć obiektywną odpowiedź na pytanie
    > czy nowy laptop jest głośny i grzeje się czy nie?
> [...]

    Pobrałam i zainstalowałam program CPUID HWMonitor
    i zaktualizowałam go do wersji 1.40.
    Na jakie wartości zwrócić uwagę w stanie "spoczynku",
    podczas działania McAfee i podczas działania AVG Free?
    Myślę, że na Voltages (VID #0 - VID #3), Temperatures
    (Core #0 - Core #3) i Utilization (CPU # 0 - CPU # 7)
    procesora. Na coś jeszcze?

    Pozdrawiam
    Ewa