  • Data: 2019-05-17 10:26:55
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: "Ewa" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> napisał
    w wiadomości news:9fosdel8pph82lsmonq4kv1thbrlb3uk3a@4ax.com...
    > Generalnie, jak wytrzyma OCCT tak ze trzydzieści minut, to będzie
    > sukces.

    Co to znaczy "wytrzyma"?

    Generalnie zabieram się do wykonania tego wszystkiego, co w ciągu
    ostatnich godzin mi tutaj doradzono i napiszę jakie otrzymałam wyniki.
    Pozwoli mi to podjąć decyzję czy tego nowego laptopa zwrócić czy nie.
    Wolałabym nie zwracać, bo bardzo mi się podoba, a zwrot to jednak
    jakiś kłopot i znowu problem z wyborem czegoś innego.
    Obawiam się jednak sytuacji, że przyjęte przez producenta parametry
    mają zapewnić działanie na czas gwarancji, a gdy ona się skończy,
    to skończy się także laptop. Nie kupuję laptopa na 10 lat, ale na pewno
    na więcej niż 2 lata. Dlatego chciałam żeby teraz był jaknajnowszy.

    Nie chcę być niewolniczką śledzenia cały czas temperatury, nie temu
    ma służyć ten laptop. Jednak chciałabym mieć zainstalowany na stałe
    program, lekki, nie obciążający komputera, który sygnalizowałby
    zawsze gdy procesor osiągnie zadaną temperaturę, np. 90C.
    Teraz pozwoliłoby mi to na śledzenie efektów działań mających
    doprowadzić do obniżenia temperatury, a jeśli nie zdecyduję się na
    zwrot tego laptopa, pozwoliłoby mi to "spać spokojnie" i w razie gdyby
    coś zaczęło się dziać, mogłabym skorzystać z gwarancji.

    Dlatego bardzo proszę o podanie mi nazwy (i ewentualnie adresu)
    takiego programu. Program HWMonitor jest dobry teraz, gdy sprawę
    badam, ewentualnie w przyszłości gdyby coś się działo. Docelowo do
    śledzenia w tle się (chyba) nie nadaje.

    Pozdrawiam
    Ewa