  • Data: 2020-05-03 20:53:07
    Temat: Re: Programowanie wizualne
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nagranie prezentujące działanie edytora można znaleźć tutaj:
    >
    > https://youtu.be/BmZ39IfElzg

    Fajnie, ale nie eliminuje konieczności używania klawiatury - a skoro klawiatura jest
    potrzebna, to jest też dostępna a jak jest dostępna, to taką funkcję można napisać
    normalnymi metodami wielokrotnie szybciej.

    I mamy naturalne pytanie: jaka jest wartość dodana?
    Dlaczego mam chcieć to mieć?

    Spróbowałem wymyślić jakiś use-case z użyciem nie telefonu, tylko np. tablicy
    interaktywnej na spotkaniu, gdzie się pisze wymagania systemowe.
    Ale na takim spotkaniu i tak jest jakiś ochotnik z normalną klawiaturą. I pisze
    szybciej, niż ktokolwiek by narysował. A reszta kiwa, że napisał to co chcieli.

    Więc może odwrotnie - nie programowanie wizualne, tylko wizualizacja programu (albo
    wymagań albo czego tam)? Bo ja nie mam nic przeciwko łączeniu form - tylko że
    rysowanie nie jest chyba efektywną metodą pisania programu.