  • Data: 2021-09-29 17:27:30
    Temat: Re: Programowanie wizualne
    Od: Maciek Godek <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 28 września 2021 o 08:44:18 UTC+2 Maciek Godek napisał(a):

    > Wczoraj organizatorzy ICFP wrzucili wreszcie pełne demo, które przedstawiłem na
    warsztatach:

    > https://www.youtube.com/watch?v=FlOghAlCDA4

    Jeszcze mi się skojarzyło, że ubiegłej jesieni na konferencji Racketa dowiedziałem
    się o projekcie "interaktywnej składni" tworzonym dla środowiska programistycznego dr
    Racket:

    https://www.youtube.com/watch?v=8htgAxJuK5c

    Sądzę, że ta prezentacja całkiem dobrze ilustruje to, co i ja bym chciał
    wyeksplorować ze swoim środowiskiem.