  • Data: 2014-11-05 16:38:46
    Temat: Re: Projekt 30
    Od: "bartosz" <b...@w...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3dfoi$as6$2@node2.news.atman.pl...

    > Badania są, jak ktoś zainteresowany, to zapraszam do pogooglania.
    >
    > Odnosząc się do tego przykładu z błędnymi wnioskami - uwzględniając
    > odstęp między samochodami (jaki będzie przy 30, jaki będzie przy 140?)
    > ile samochodów przejedzie w jednostce czasu, hę?

    Taaaak, szkoda, ze nie napisales 1400....
    Przypominam koledze, ze w miescie jest ograniczenie do 50 km/h. A jesli
    chodzi o odleglosci - ja osobiscie stosuje te sama (komfortowa dla mnie)
    odleglosc od poprzednika i przy 30, i przy 50. Nie zauwazylem, by inni
    robili inaczej. Po prostu kierowcy nie mierza odleglosci miarka i nie
    wyliczaja jej sobie kalkulatorem w funkcji predkosci. Nie ma zatem zadnej
    podstawy twierdzenie, ze w warunkach miejskich odleglosci te wplywaja na
    ilosc samochodow przejezdzajacych w jednostce czasu.

    bart