  • Data: 2013-09-08 19:11:49
    Temat: Re: Projektowanie zawiasów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 8 Sep 2013 17:56:14 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):
    > Załapałem jak to zrobić. Przy dwóch punktach to jest do ogarnięcia.
    > Tylko w początkowej fazie otwierania górna krawędź wchodzi na bok. Chyba
    > sobie poradzę.
    > http://www.youtube.com/watch?v=iWffgM2qQz0

    Masz niepotrzebnie zgieta dolna dzwignie. Wystarczy prosty pret.

    Nie wiem co to ma byc, ale chyba trzeba dobrej blokady w pozycji
    poziomej. No i jakiegos zamka dla pozycji pionowej.

    > Tak z ciekawości... czy jest teoretycznie możliwość obliczenia takiego
    > mechanizmu zawiasu mając tylko ścieżkę zakreślaną przez wybrane dwa punkty?
    > W tym zawiasie jest 7 osi obrotu.
    > http://tinyurl.com/qdjw4vr
    > Jak to zaprojektowali? Metodą prób i błędów?

    tam bedzie kilkanascie parametrow mozliwych do dobrania.
    Raczej nie do zapanowania.
    Trzeba miec okreslone wymagania, potem pomysl na rozwiazanie, a wtedy
    dobor szczegolow jest latwiejszy.

    A co ten zawias robi, ze tyle osi potrzeba ?

    J.