  • Data: 2018-05-22 20:14:08
    Temat: Re: Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-22 o 12:15, Bolko pisze:
    > Według najnowszego projektu przygotowanego przez unijną komisję, w roku 2021 lista
    wyposażenia seryjnego fabrycznie nowych samochodów sprzedawanych na terenie UE
    miałaby się rozszerzyć o inteligentne systemy. Przykład? Po wejściu w życie zapisów
    auta bezpłatnie otrzymywałyby:

    > system autonomicznego hamowania
    > system odblokowujący zapłon po badaniu alkomatem
    > system kontrolujący uwagę kierowcy
    > system rejestrujący parametry jazdy
    > system utrzymujący pojazd na pasie ruchu
    > inteligentnego asystenta prędkości
    > awaryjny sygnał ,,Stop"
    > czujniki parkowania z tyłu lub kamerę cofania.
    >
    > https://www.autofakty.pl/aktualnosci/bezpieczenstwo-
    na-drogach-ue-11-systemow-bezpieczenstwa/

    Ja tam nawet mogę się zgodzić jeżeli jednakowo będziemy traktować durne
    pomysły opiekuńczego państwa czy pod pretekstem dbania o nasze
    bezpieczeństwo czy terrozyzmu czy czego tam jeszcze...

    Jeśli nasze pisowskie pomysły to łamanie praw obywatelskich i zamordyzm
    to te unijne są równie debilne i prowadzą do ucisku normalnego białego
    ;-) człowieka :-)