  • Data: 2018-05-23 07:56:47
    Temat: Re: Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-22 o 22:36, Uzytkownik pisze:

    > Dobrze, żeby jeszcze zrobili system automatycznej kontroli prędkości,
    > kontroli nie zatrzymania się przed czerwonym i pomarańczowym światłem, a
    > nawet dałoby się zrobić system sprawdzania wymuszeń

    ciach

    To jest ślepa uliczka. Te systemy nic nie dają.

    Realną poprawą bezpieczeństwa byłoby uczynienie wszystkich pojazdów
    autonomicznymi. (powiązanymi w sieć)
    Jeśli gdzieś tu się będzie ciągle pałętać czynnik ludzki zawsze będzie
    sprawiał zagrożenie dla życia.

    Pytanie tylko czy chcielibyśmy być tacy "bezpieczni"
    Pewnie NIE

    Dlatego półśrodki w postaci obecnych "systemów" służą tylko nabijaniu
    kasy i tworzeniu kolejnych stanowisk dla biurokratów.
    A lemingi łykające reklamy sobie poprawiają humor że są bezpieczniejsi.
    Przedszkole normalnie.

    To jest OKRADANIE nas obywateli i łamanie podstawowych wolności
    (modne słowo ;-) )