  • Data: 2015-07-08 19:58:25
    Temat: Re: Prośba o sugestie w wyborze samochodu - coś dużego.
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:mniv0u$cqa$1@node2.news.atman.pl...

    > Wchodzę w to. :-)

    Będziesz miał prawo pierwokupu pierwszego egzemplarza seryjnego.

    > Kojarzysz El Camino?

    Kiedys zauroczył mnie Ford Ranchero.

    > Wspomniałem o zalecanym większym prześwicie. Mój Passat nie przejeżdża a
    > wyżej wymienione nie są od niego wyższe.

    Są wyższe od standardu. Taka np. Octavia Scout ma zauważalnie większy
    prześwit. Chyba, że wymagany jest prześwit rasowej terenówki.

    > Jest tak paskudny, że aż zęby bolą, zwłaszcza z boku. Żona nawet obejrzeć
    > go nie chciała.

    Jeśli nei musi być nowy, to poprzedni model był mniej obły. Albo jego kuzyn
    Outlander - od przodu do tylnych siedzeń to L200, inne jest tylne
    zawieszenie, a bryła kombi niweluje jego przydotę. Lub z wyższej półki
    Pajero.
    Jeśli musisz mieć na sztywno odgrodzoną przestrzeń bagażową, to kup kratkę
    taką jak była niezbędna do odliczania VAT.

    > Powód j.w. :-(
    >
    > W ogóle Amarok, i ogólnie pikap, wziął się stąd, że zobaczyła taki z
    > zabudowanym tyłem i jej się spodobał.
    > Najważniejszy to spokój w domu. :-P

    Łączę się w bólu. :)

    --