  • Data: 2010-03-12 13:47:18
    Temat: Re: Prostownik rozruchowy ze spawarki.
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Barud" <i...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hnd7g8$hss$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Bezinwestycyjnie można rozwiązać problem wstawiając "Farelkę" ( dla
    > młodszej generacji :grzałka 2 kW z wentylatorem i termostatem ) pod maskę
    > silnika ,na 10 min przed rozruchem (na wyjazdach sprawdza się też suszarka
    > do włosów i długi kabel ;-) ).

    jakoś nie umiem uwierzyć że taka pierdzidmuchawka jest w stanie rozgrzać
    zmrożony kawał żelastwa. Ja w swoim lublinie swego czasu rozgrzewałem cały
    kolektor ssący opalarką i na silnym mrozie niewiele to dawało, ale u mnie
    problem był w tym by aku porządnie zakręcił silnikiem. Szybko się wykańczał
    na grzaniu świec i kręceniu, zwłaszcza gdy samochód postał kilka dni i
    pomiędzy filtrem a zbiornikiem spłynęło paliwo- musi więc wtedy jeszcze
    dodatkowo zassać paliwo bo ręcznej pompki nie mam..
    --
    Jackare