  • Data: 2018-08-15 20:53:31
    Temat: Re: Protest69
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.08.2018 o 19:50, s...@g...com pisze:

    > Oni i my. Jakbym sluchal przemowy w KC.

    No ale o co chodzi. Duże mobilki to duże mobilki i nie róbmy pewexu.

    > Jakos jezdze i widze co sie dzieje i nie moge powiedziec aby wszystkim tirmanom
    nalezalo sie takie same traktowanie.

    A czepiają się wszystkich, czy tych co robią wyścigi ślimaków?

    > Niektorym tak, innym nie.
    > Chcesz aby im "dopirdolic"?

    Nie chcę - chcę, żeby zaczeli myśleć. Ja jak ktoś mnie wyprzedza to
    zdejmuję noge z gazu. Im nie chce się lejców wypiąć i mają tego efekty.

    > Istotne jest co innego:
    > Tworzy sie nagonke na jadacych zgodnie z przepisami.

    A tworzy się?

    Shrek