  • 51. Data: 2018-08-16 21:01:25
    Temat: Re: Protest69
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 18:43:15 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 16 Aug 2018 08:29:37 -0700 (PDT), CTP

    > Kto tak twierdzi?
    Fizyka. Przy odpowiednio dużym natężeniu ruchu, ogon potrafi zwolnić nawet do 50
    km/h, co już jest bardzo niebezpieczne, jeśli ktoś dojeżdża do takiego konduktu mając
    140 km/h.

    > Przecież przepisy ewidentnie wskazują na utrudnianie
    > (spowalnianie) jazdy a nie jakieś zagrożenie.
    Gdyby tylko chodziło o utrudnianie, to policja nie zawracałaby sobie dupy.
    CTP

  • 52. Data: 2018-08-16 21:36:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.08.2018 o 09:02, J.F. pisze:

    > A przeginali? nie zauwazylem, wiec moze ten suweren to taki
    > jednoosobowy.

    Warszawa - Łódz - 4 do 6 takich akcji (już wtedy gdy był zakaz), czyli
    co 10-15 minut musisz zwolnić do 90 na jakieś minutę dwie. Do tego
    hamowanie i rozpędzanie i średnia idzie się paść. Ustawia się koreczek z
    10-20 aut, każdy traci po trzy minuty, bo koleś w ciągu zmiany
    zaoszczędzi może z 5.

    Shrek

  • 53. Data: 2018-08-16 21:48:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 16 Aug 2018 12:01:25 -0700 (PDT), CTP

    > Fizyka. Przy odpowiednio dużym natężeniu ruchu, ogon potrafi zwolnić
    > nawet do 50 km/h, co już jest bardzo niebezpieczne, jeśli ktoś dojeżdża
    > do takiego konduktu mając 140 km/h.

    Niebezpieczne to jest jak ktoś jedzie bezmyślnie, albo jest niedowidzący.

    > Gdyby tylko chodziło o utrudnianie,
    > to policja nie zawracałaby sobie dupy.

    To tylko i wyłącznie twoja teza. Lewopasowcy też głównie
    utrudniają jazdę i też się za nich jednak wzięli...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 54. Data: 2018-08-17 07:30:45
    Od: p...@g...com

    --Na calej A2, czy na paru km ?

    tam gdzie sa znaki drogowe w skrocie: znak = zakaz :-)

    --Ale przy okazji tych pomiarow, to i wiele osobowych mogą zlapac :-)

    nie, Niemcy sa dokladni i jak przyszedl rozkaz klepac LKW to klepia LKW

  • 55. Data: 2018-08-17 11:15:20
    Od: "EdekS" <r...@k...pl>

    Użytkownik <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale w polskim prawie tego nie ma.
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280

    W polskim prawie jest zakaz utrudniania ruchu.
    Jedziesz lewym pasem, przed tobą nikogo
    za tobą pojazd lub więcej, to znaczy, że utrudniasz
    ruch.

  • 56. Data: 2018-08-17 11:22:44
    Temat: Re: Protest69. Ciemny lud nie rozumie prawa.
    Od: "EdekS" <r...@k...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > ociezali umyslowo jest do przyjecia :-)

    Ciemny lud nie rozumie prawa.
    Dla ciemnego ludu prawo powinno być napisane pismem obrazkowym.

  • 57. Data: 2018-08-17 12:49:23
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-17 o 11:22, EdekS pisze:

    > Ciemny lud nie rozumie prawa.
    > Dla ciemnego ludu prawo powinno być napisane pismem obrazkowym.

    Tak jak dla tępaków zmieniających ciągle tytuł, zmieniających ciągle
    nicki, udowadniających pierwszeństwo znaków nad sygnalizacją świetlną,
    itd...

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 58. Data: 2018-08-20 13:04:10
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 13:44, p...@g...com pisze:
    > http://www.gs24.pl/motofakty/aktualnosci/a/protest-k
    ierowcow-tirow-zablokuja-prawe-pasy-to-odpowiedz-na-
    policyjna-akcje-tir,13413842/

    > Poprzez protest kierowcy tirów chcą wyrazić sprzeciw wobec nagonki, jaka ich
    zdaniem ma miejsce na kierowców zawodowych w ostatnim czasie. Najdobitniej ma
    przejawić się w postaci akcji "TIR" prowadzonej przez policję, podczas której
    kierowcy samochodów ciężarowych są karani właśnie za zbyt długie wyprzedzanie na
    drogach ekspresowych i autostradach.

    Jechałem wczoraj i jakiś tirman na osobówki narzekał na cb co drugie
    słowo mówiąc "kurwa" a kończąc "i huj"

  • 59. Data: 2018-08-20 13:51:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Aug 2018 13:04:10 +0200, kk napisał(a):
> [...]
    drogach ekspresowych i autostradach.

    > Jechałem wczoraj i jakiś tirman na osobówki narzekał na cb co drugie

    Ale na te akcje narzekal, na wczesniejsze akcje policji, czy tak
    ogolnie narzekal ?

    J.

  • 60. Data: 2018-08-20 18:06:14
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 21:11, EdekS pisze:

    > "Wyscig ślimaków " to nie jest zgodne z przepisami.
    >
    > Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    > obowiązani .... unikać wszelkiego działania, które mogłoby ... ruch ten
    > utrudnić
    >
    > Art. 19.2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
    > 1) jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym;

    70/90 to utrudnianie?

    > Jeżeli nie widzisz różnicy pomiedzy jazdą trzypasmówką w mieście i na
    > autostradzie to znaczy ze masz mikroskopijny staz jako kierowca,
    > albo masz mikroskopijny  mózg.

    albo inne zdanie niż twoje

    > Długie wyprzedzanie z punktu widzenia prawa nie jest OK, jeżeli
    > utrudniasz ruch.

    Ja tam nie widzę problemu tirów, zwolnię poczekam i pojadę dalej. Nie
    wjeżdżają mi przed maskę. Zwykłym zdjęciem nogi z gazu zwalniam. Z
    dużych prędkości. Ale oczywiście mogliby sobie wzajemnie pomagać we
    wracaniu na prawy pas.