  • Data: 2015-03-21 18:17:25
    Temat: Re: Prowadnica do wiertła, prostopadłe wiercenie
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-03-21 16:07, Robert Wańkowski wrote:
    > Jakie średnice?

    6/8 mm. Fajnie by bylo jak by też 7, bo do konfirmatów.

    > Chyba nie myślisz o kołkach?

    Mam narzedzie do kołków. Wolfcrafta. Zapewnia "idealne" wywiercenie
    otworów pod kołki i jako bonus stabilizuje pionowo wiertło. Ale jest
    niewygodne - za duże i nie miesci mi się w trudnych miejscach.
    Wystarczyła by tuleja.

    > Chcesz zrobić mebel, czy to tylko przykład?

    Tak, docelowo to meble. Na razie zastanawiam się jak wiercić wgłebienia
    na wsporniki półek. Z ręki nie wychodzi za dobrze.