  • Data: 2018-11-16 18:05:59
    Temat: Re: Przedłużacz wewnętrznej...
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Trybun:
    >
    > : A nie uniknąłbyś tych problemów
    > : przywracając ustawienia fabryczne
    > : i instalacji APK od nowa?
    >
    > Zbyt długo by to trwało -- nic w zamian nie dając.

    No, nie wiadomo, uporządkowanie, a więc można oczekiwać większej
    stabilizacji systemu.

    > : Oczywiście w wypadku Google Maps
    >
    > Odpuściłem sobie dawne mapy
    > (kasując dane map) offlajnowe i po prostu zaznaczyłem mapy (na
    > razie tylko jedną) od nowa. Stare obszary są mało istotne, skoro
    > nie jeżdżę do Wieńca...

    A po co Ci Google Maps offline? Przecie to nie są jakieś super dokładne
    ani ultra aktualne mapki, sam program pozostawia też wiele do życzenia..

    > -=-
    >
    > Programy zainstalowane na karcie uruchamiają się znacznie dłużej
    > niż programy zainstalowane na pamięci wbudowanej, ale miejsce
    > wolne wreszcie jest! Znacznie -- czyli na oko ;) półtora raza
    > dłużej.
    >
    > Następnym razem będę celował ;) w tanie 64 GB A1 V90 U3... Być
    > może w A więcej, V więcej, U więcej... Jeśli nie potłukę Maksa
    > zbyt wcześnie...
    >
    > Na razie z zakupów jestem bardzo zadowolony -- i z Asusa, i z karty...

    To podobno oczywistość że będą chodzić wolniej. Sytuację podobno trochę
    ratuje kupno jak najszybszej karty.

    A moje zadowolenie z zakupu ostatniego telefonu z dnia na dzień słabnie.
    Prawdę mówiąc gdybym mógł rozszerzyć pamięć wewnętrzną to chętnie
    wróciłbym do Acera.