  • Data: 2018-11-18 10:06:43
    Temat: Re: Przedłużacz wewnętrznej...
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5befe4e8$0$486$6...@n...neostrada.pl

    > Dla mnie -- dobre. I mapy Googli są wg mnie dobre, i program...

    > Ale co ma być szybkie?
    >
    > - zapis sporadyczny
    > - zapis ciągły
    > - czytanie
    > - liczba transakcji na sekundę
    >
    > Co z tego, że mały plik karta zapisze szybko, jeśli zapiywać
    > ciągle nie potrafi szybko? Co z tego, że transfer jest wysoki,
    > skoro dostęp jest dłuuuugi?

    Operacje na nich przeprowadzane. Tak że przykladowo zapisze szybko mały
    i duży plik.

    > Przez kogo? Przez tych, którzy nigdy go nie dotknęli?
    > Skoro wg Ciebie taki dobry -- dlaczego nie kupiłeś Monstera? ;)

    Tu sugeruje się tylko opiniami z netu i tematycznej prasie. A w nich
    opinie o Monsterze są dobre. Pomyślałeś o tym że to tylko Twój
    egzemplarz mógł być wadliwy?

    > U mnie miejsce wolne spadało poniżej 250 MB -- mimo
    > periodycznego ;) kasowania aplikacji...

    W Acerze mam jeszcze mniej, nawet Opery (coś około 7MB) nie mogę
    zaktualizować. Jak można było tak dobry sprzęt spartolić tak małą
    ilością pamięci..

    > O co innego. ;)
    >
    > -=-
    >
    > Na razie mam problem tylko z jednym programem, który ,,zacina
    > się'', gdy jest zainstalowany na karcie. Ale masa programów
    > musi pozostać na wbudowanej. Programy na karcie zajmują nieco
    > mniej miejsca niż w pamięci wbudowanej.
    >
    > Dla mnie moja karta jest dobra -- na razie nie żałuję tego,
    > że kupiłem A1/U3/V30 czy lepiej.

    Tego akurat nie wiesz, może jakaś inna jest jeszcze lepsza.;-)