  • Data: 2018-11-19 12:11:56
    Temat: Re: Przedłużacz wewnętrznej...
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Trybun:
    >
    > : Tu sugeruje się tylko opiniami
    > : z netu i tematycznej prasie.
    >
    > Znam tylko złe opinie o Monsterze
    > pisane przez użytkowników Monstera.
    >

    > Ty piszesz o Monsterze dobrze, ale
    > chyba nigdy go nie dotknąłeś.

    Ale chciałem nie tylko dotknąć ale mieć taki telefon. Z czego to się
    wzięło, ano z pozytywnych recenzji w mediach. I pisanie o tym że
    chciałbym mieć taki sprzęt wcale nie znaczy że go chwalę.

    > : A w nich opinie o Monsterze są dobre.
    >
    > : Pomyślałeś o tym że to tylko Twój
    > : egzemplarz mógł być wadliwy?
    >
    > Według Ciebie sprzedali mi podróbę? ;)

    Raczej jakiś wybrakowany, zdarza się to nawet najlepszym.

    > : W Acerze mam jeszcze mniej,
    >
    > Momester nie ma nawet połowy tego co Twój Acer. Ma mniej więcej
    > 40% tego co Twój Acer.

    To faktycznie słaby punkt. Choć z drugiej strony czasy Monstera to
    dwie-trzy generacje wcześniej niż mój Acer, czyli wtedy programy w
    Sklepie Google nie przypominały jeszcze opasłych kobył.

    > Niemal każda, ale moja jest tania.

    Przy zakupach lepiej się nie sugerować papierowymi danymi. Przykładowo -
    co mi po pojemniejszej baterii w Neffosie, skoro jej wydajność to ułamek
    tego co było w baterii Acera..