  • Data: 2018-11-17 10:53:30
    Temat: Re: Przedłużacz wewnętrznej...
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5beef8c8$0$494$6...@n...neostrada.pl

    > Nie jest niestabilny.

    > Po to, by z nich korzystać tam, gdzie nie ma dostępu do netu.

    Ale to dość kiepskie mapy.. i sam program.

    > Ale nie szybszej niż telefon. ;)
    > Co z tego, że sama karta jest szybka, jeśli
    > telefon nie potrafi wykorzystać tej szybkości?
    >
    > Niestety Android czyni z karty pamięci ,,pamięć
    > podręczną'' -- więc warto zadbać i o A1, i o szybki zapis.

    Czytałem w necie że szybka karta to podstawa gdy się planuje ją
    wykorzystywać jako pamięć wewnętrzną.

    > Pamiętam, że coś kupiłeś, ale nie pamiętam, co.

    Śliski jak piskorz i i długi jak węgorz, czyli TP-Link Neffos x1 max.
    Parametry ogólnie z grubsza ok (poza koszmarnie słabą baterią), ale
    ergonomia zdecydowanie nie do zaakceptowania.

    > Gdybym dziś mógł nie kupić Monstera i Overmaxa...
    > Overmax to strata pieniędzy a Monster to strata
    > i pieniędzy, i ucha.
    >
    > -=-
    >
    > Asus Max z kartą pamięci w roli rozszerzacza ;) pamięci
    > wewnętrznej pracuje poprawnie. Jeśli jakaś aplikacja źle
    > współpracuje z kartą można ją cofnąć do pamięci wbudowanej...

    Monster ogólnie jest chwalony...  Akurat w Neffosie to nie muszę nic
    kombinować z kartami bo pamięci ma dosyć, mam go już z pół roku a nie
    nie wykorzystałem nawet połowy.

    Co do aplikacjach na SD, w Acerze wypróbowałem całą masę programów, ale
    nie zauważyłem żeby któraś z nich gorzej chodziła z racji tego że jest
    zainstalowana na karcie zewnętrznej. Ale u Ciebie pewnie o co innego
    chodzi.