  • Data: 2018-11-20 12:45:19
    Temat: Re: Przedłużacz wewnętrznej...
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5bf299c4$0$488$6...@n...neostrada.pl

    > Oczyszczanie (bez wywalania apki) Chrome uwalniało setki MB...

    Jejku! Co Ty kombinujesz  z tym programem? Pościągałeś jakieś strony www
    do przeglądu offline?

    > Zgadnij, kto dał taki:
    >
    >    Chrome zajęła mi około 2 GB pamięci wewnętrznej. Teraz mam luzy! Na
    > dodatek
    >    utraciłem lagowanie telefonu. Chromej używam rzadko i raczej nigdy do
    >    downloadowania plików.
    >
    > komentarz do Chrome w Sklepie Googla... ;)
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.an
    droid.chrome

    Nie w tym rzecz, nie chodzi o jakąś pamięć tymczasową którą w każdej
    chwili idzie zająć czy zwolnić. Idzie o sam program fabrycznie
    zainstalowany w pamięci wewnętrznej. Czy usunięcie takowego programu
    daje Tobie użytkownikowi wolne miejsce do zagospodarowania na własne
    potrzeby?

    > -=-
    >
    > Z kart pamięci jestem zadowolony, ale być może kupię 64 GB A1 V90 -- gdy
    > stosownie stanieją. Zechcę też dokupić mikroSD z malutkim czytnikiem, aby
    > ze starych kart mikroSD czynić penflaszki. (z kart Acery nie bootują)
    >
    > Na razie wszystko (poza Ooklą) pracuje poprawnie a i sama Ookla nie
    > sprawia poważnych problemów -- po prostu zacina się, ale wyniki daje. :)
    >
    > Popróbuję CoPilota i Waze... Obaczę, ;) jak jest na tej SD. :)
    > Yanosik nie wchodzi na SD -- tylko na wbudowanej.

    Teoretycznie mam Yanosika zainstalowanego na SD w Acerze. W sumie
    wszystkie programy które ręcznie instalowałem dają się instalować na SD.
    Wygląda jednak na to że jest to instalacja tylko częściowa na SD, bo
    zaktualizować już się nie dają, mimo tego że na SD jest jeszcze tyle
    wolnego miejsca że można by koniem z furmanka wjechać..